Skip to main content

kan niet meer inloggen op itv met div. laptops of smartfone, kpn id werkt niet???

Goedemiddag @earoest :)

 

Wat voor melding krijg je precies te zien wanneer je probeert in te loggen? Je kunt altijd een nieuw wachtwoord (of een compleet nieuwe KPN ID) aanmaken en daarna zou het weer mogelijk moeten zijn om in te loggen! Hoe je een nieuw wachtwoord aan kunt maken, zie je hier. Laat je het weten mocht je ons nog nodig hebben?


Hoi @earoest , ik heb niks meer van je vernomen en ga er vanuit dat je probleem is verholpen. Mocht je ons in de toekomst nog eens nodig hebben, laat het dan vooral weten!


Hallo ,sorry voor de trage terugmelding, het probleem met inloggen op ITV met elk apparaat ,was een klein uurtje later verholpen ,nadat mijn TV kastje op blauw ging om opnieuw op te starten (ging allemaal vanzelf), daarna werkte ITV ook weer met inloggen met elk apparaat, 

intussen heeft mijn TV kast dat nog 2 keer gedaan ,het opnieuw opstarten met de lopende procentenbalk ,,toch wel lastig als je iets aan het bekijken bent.


Alsnog bedankt voor de terugkoppeling, wordt gewaardeerd 🙂 Maar dat is zeker lastig wanneer je iets aan het kijken bent dus houd dat even goed in de gaten. Mocht dat echt problematisch worden, laat het dan vooral weten!


Hallo daar ben ik weer ,Gisteren 15-9 en nu net 17-9  gaat de tv kast op zwart tijdens het kijken, en start weer op met een blauw scherm met een loop balk met %, begint wel irritant te worden ,dat is nu al 5 x in de maand ?


Reageer