Skip to main content
Beantwoord

Kan niet inloggen op Smart TV+ app in caravan

• July 5, 2025
  • 10 reacties
  • 99 keer bekeken

Ellenhessels
Deelnemer

Ik heb een smart tv in de caravan.

Zit op wifi van huis of op hotspot van mijn telefoon.

Heb de app gedownload.

Maar kan niet inloggen, krijg een foutmelding en moet het later nogmaals proberen. 

Heb het al verschillende dagen gedaan en ook inlog gegegeven gecheckt.

Wie kan mij helpen???

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Ellenhessels, de TV+ App voor smart-tv is inderdaad alleen bedoeld om op je thuisadres te gebruiken. Daar zou je wel moeten kunnen inloggen, maar dat lukt ook niet begrijp ik. Het is een Thompson tv begrijp ik? Welk model precies? En kan je toelichten wat daar precies gebeurt als je thuis er op probeert in te loggen?

Voor op vakantie zal dat alsnog niet mogelijk zijn, daar zou je de mobiele versie van de app kunnen gebruiken en casten naar de ingebouwde Chromecast zoals Noordzee eerder noemde:

Je kunt vanaf jouw telefoon (MijnKPN-App) casten naar jouw TV toe. Als je een Chromecast hebt of als jouw TV zo'n Chromecast intern heeft.   

10 reacties

• July 5, 2025

Welke foutmelding? Welke Smart TV?

Je kan of mag hoe dan ook niet via de app op je Smart TV kijken als je niet gewoon thuis bent.

Ellenhessels
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 5, 2025

Wij hebben de thomson. Ik kan niet inloggen

Wij hebben de tv nu gewoon thuis, maar kan niet inloggen

Je mag wel op een laptop kijken, maar niet op je tv?? Bijzonder..…

Dus ik kan op vakantie de tv niet gebruiken???

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 5, 2025

Hallo ​@Ellenhessels ,

Je kunt vanaf jouw telefoon (MijnKPN-App) casten naar jouw TV toe. Als je een Chromecast hebt of als jouw TV zo'n Chromecast intern heeft.   

Verder is Digitenne natuurlijk een ideale oplossing voor op de camping. 

• July 5, 2025

Bij jouw thuis via de Wifi moet het gewoon werken op vakantie helaas niet omdat een smart TV niet draagbaar is en de regelgeving betreffende contentportabiliteit geldt enkel voor de website en de app voor Smart telefoons en tablets.

Ellenhessels
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 5, 2025

Wij gaan naar buitenland, dan zou ik beste kunnen casten.

Ja de tv heeft een ingebouwde Chrome cast

Ellenhessels
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • July 5, 2025

Zoals gemeld..... thuis doet deze het niet.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • July 5, 2025

OK fijn ​@Ellenhessels , dan is die ingebouwde Chomecast de oplossing.  

• July 5, 2025

Zoals gemeld..... thuis doet deze het niet.

Start de app helemaal niet op wat gaat er exact fout? 

Wel vreemd dat er nog een topic is gestart waarbij het inloggen niet werkt dat is vreemd. Het inloggen moet hoe dan ook lukken.

Terzijde de Chromecast optie zal alleen goed gaan als de kpn app wordt verwijderd van de Thomson. Zoniet dan neemt de geïnstalleerde app de boel over en zal je een foutmelding krijgen.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Ellenhessels, de TV+ App voor smart-tv is inderdaad alleen bedoeld om op je thuisadres te gebruiken. Daar zou je wel moeten kunnen inloggen, maar dat lukt ook niet begrijp ik. Het is een Thompson tv begrijp ik? Welk model precies? En kan je toelichten wat daar precies gebeurt als je thuis er op probeert in te loggen?

Voor op vakantie zal dat alsnog niet mogelijk zijn, daar zou je de mobiele versie van de app kunnen gebruiken en casten naar de ingebouwde Chromecast zoals Noordzee eerder noemde:

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 9, 2025

Salora, TCL, Sharp, …. hier werkt het inloggen op de smart-tv app niet. Thomson valt dan mogelijk ook onder dat rijtje, maar is hier op de community nog niet naar voren gekomen.

Deze app zou bovendien alleen werken op je eigen oprit / eigen wifi thuis. Voor “buiten de deur” is ie niet vrijgegeven. Alleen smartphone, tablet en laptop (http://tv.kpn.com) ; casten mogelijk mits beide apparaten in hetzelfde gesloten wifi netwerk zitten. Via openbaar wifi van bv een caravanpark werkt casten niet.

Handiger is voor de time being NLZIET erbij te nemen. Deze app kun je gewoon in heel EER op je televisie gebruiken.

Aanbevolen NLZIET Premium. o.a. reclamevrij terugkijken. Nu de eerste 3 maanden voor 50 % = € 4,95 p/mnd. En de eerste 14 dagen gratis.