Skip to main content
Vraag

Kan niet meer Terugkijken of een opname bekijken

• July 24, 2026
  • 6 reacties
  • 99 keer bekeken

Ik kan helemaal niet meer terugkijken of een opname later bekijken. Heeft dit ook met die update te maken?

Admin: bericht afgesplitst en eigen topic ervoor aangemaakt

6 reacties

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Nee, ​@nelk, dat klinkt als een verstoring. Herstart je tv ontvanger, en controleer of deze een goede verbinding heeft met je modem. Als dat niet helpt, dan kun je het beste een  eigen topic aanmaken. Dan kunnen we dit verder met je nakijken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 24, 2026

Nee, ​@nelk, dat klinkt als een verstoring. Herstart je tv ontvanger, en controleer of deze een goede verbinding heeft met je modem. Als dat niet helpt, dan kun je het beste een  eigen topic aanmaken. Dan kunnen we dit verder met je nakijken.

Gedaan maar ik kan het blijkbaar niet plaatsen anders heb ik het inmiddels 4x gedaan.

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Ik zie niets, ​@nelk, dus dat lijkt inderdaad niet helemaal goed te gaan. Ik heb daarom je initiële bericht afgesplitst en op die manier een nieuw topic voor je aangemaakt. 

Kun je iets meer vertellen over wat je precies ervaart als je probeert Terug te kijken, of een opname af te spelen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 24, 2026

Ik zie niets, ​@nelk, dus dat lijkt inderdaad niet helemaal goed te gaan. Ik heb daarom je initiële bericht afgesplitst en op die manier een nieuw topic voor je aangemaakt. 

Kun je iets meer vertellen over wat je precies ervaart als je probeert Terug te kijken, of een opname af te spelen?

Als ik via de gids of terug ga in de tijd of als ik een opname wil afspelen, krijg ik een zwart scherm. Ook het lichtje van de ontvanger gaat uit. Ik heb dit keer 2x opnieuw opgestart maar nog steeds een zwart scherm.

Ook heb ik de Experiabox opnieuw laten opstarten, de tv doet het dan wel maar bij de rode en de gele kabel blijft het snel knipperen en brandt er een oranje lichtje bij beide kabels. 

Ook dit heeft geen oplossing gegeven.

Volgens de tester vanuit jullie systeem werkt alles goed, er is geen storing gevonden.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • July 24, 2026

Hoi, ​@nelk . Niet vermeld maar welke ontvanger heb je?

HMB2260, VIP2952, VIP5202, DIW7022. 

Zie voorkant. 

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

Als ik via de gids of terug ga in de tijd of als ik een opname wil afspelen, krijg ik een zwart scherm. Ook het lichtje van de ontvanger gaat uit. Ik heb dit keer 2x opnieuw opgestart maar nog steeds een zwart scherm.

Dat wijst erop dat de ontvanger op dat moment uitvalt. 

Dan is de vraag die Peter stelt belangrijk:

Hoi, ​@nelk . Niet vermeld maar welke ontvanger heb je?

HMB2260, VIP2952, VIP5202, DIW7022. 

Zie voorkant. 

Zou je dat kunnen aangeven?

En wil je dan ook je forumprofiel invullen met je abonnementsgegevens? Dan kan ik hier even meekijken.

Ook heb ik de Experiabox opnieuw laten opstarten, de tv doet het dan wel maar bij de rode en de gele kabel blijft het snel knipperen en brandt er een oranje lichtje bij beide kabels. 

Dat het bij de kabel inplugpunten knippert is normaal, dat betekent dat er data heen en weer wordt gezonden. Dus dat is juist goed.