Skip to main content
Beantwoord

Kan niet terugkijken, 'pagina tijdelijk niet beschikbaar'

• June 1, 2020
  • 3 reacties
  • 298 keer bekeken

Ik heb precies hetzelfde probleem. Kan al dagen niets meer terugkijken

Ik krijg al een paar dagen de mededeling "Deze pagina is tijdelijk niet beschikbaar, probeer het later nog eens"

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @TheoCleo, welkom op het forum! Heb je dit via de TV ontvanger of iTVonline?

Als je het via de TV ontvanger hebt zou je hem dan volgens deze stappen eens willen resetten?

Als je deze pagina hebt bij iTV online, zou je deze dan eens via een andere browser willen proberen of een privévenster?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 1, 2020

k krijg al  W E K E N de mededeling "Deze pagina is tijdelijk niet beschikbaar, probeer het later nog eens"

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi @TheoCleo, welkom op het forum! Heb je dit via de TV ontvanger of iTVonline?

Als je het via de TV ontvanger hebt zou je hem dan volgens deze stappen eens willen resetten?

Als je deze pagina hebt bij iTV online, zou je deze dan eens via een andere browser willen proberen of een privévenster?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!