Skip to main content
Beantwoord

Kan niet zappen op TV. Reset help niet

• September 16, 2022
  • 4 reacties
  • 127 keer bekeken

Hoi KPN,

Ik kan niet zappen op tv. Afstandsbedieningen doen het wel. Reset helpt niet. Alle apps  doen het ook, alleen zappen naar volgend zender niet. Hij blijft op de laatst geopende zender staan. Kan iemand ons hiermee helpen? 

Groetjes Myranda

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt.

Beste antwoord door Myrandaklomp

Het is uiteindelijk gelukt. Na lang zoeken bleek dat alle zenders bij instellingen uitgeschakeld stonden. Hoe dat kan blijft me een raadsel, maar probleem is opgelost. Bedankt verder!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23
  • Wijsgeer
  • September 17, 2022

Hoi KPN,

Ik kan niet zappen op tv. Afstandsbedieningen doen het wel. Reset helpt niet. Alle apps  doen het ook, alleen zappen naar volgend zender niet. Hij blijft op de laatst geopende zender staan. Kan iemand ons hiermee helpen? 

Groetjes Myranda

Admin: Afgesplitst en eigen topic aangemaakt.

Welke KPN tv decoder heeft u?

Hoe is deze met de Experiabox (KPN router modem) verbonden?

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • September 21, 2022

Hi @Myrandaklomp, welkom hier. 

Wat bijzonder dit. Zou je de ontvanger willen resetten zoals het het daar staat aangegeven bij stap 2? 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • September 21, 2022

Het is uiteindelijk gelukt. Na lang zoeken bleek dat alle zenders bij instellingen uitgeschakeld stonden. Hoe dat kan blijft me een raadsel, maar probleem is opgelost. Bedankt verder!

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • September 24, 2022

Top, en bedankt voor de terugkoppeling hier.