Skip to main content

Aantal weken geleden kreeg ik een mail met de vraag of ik de nieuwe tv decoder wil testen. Ik had mij gelijk opgegeven. 

Intussen is er onverwacht wat veranderd in mijn manier van tv kijken en heb ik een week geleden mijn itv abonnement opgezegd. Uiteraard nog wel glasvezel van kpn.

Vandaag kreeg ik een mail dat ik de nieuwe decoder mag testen. 

Kan ik uit de test gehaald worden? 

Wat jammer. Ikzelf heb mijn ook opgegeven maar niets gehoord heeft glasvezel aansluiting met de nieuwe decoder Arris 4k 5202.

 


Beste @Meneertje van der Meertje, goed dat je het meldt! Je mag 'm retourneren (of de zending niet aannemen). Ik meld je dan aan onze kant ook af.

 

@cornelis48 ik denk dat dit de eerste lading uitnodigingen is. Er volgen in ieder geval nog veel meer. Het is goed mogelijk dat je nog niets gehoord hebt!


Niet om het even, maar wordt nu beetje nieuwsgierig. 

A hoe kan de manier van tv kijken onverwacht veranderen? Daar denk je toch even over na.

B hoe kijk je nu tv?

 


@PeterG om het makkelijk te zeggen heb ik een decoder van mijn werk uit waar alles in staat wat ik wil kijken. Die mogelijkheid is er sinds kort. Zie het als een provider voor hotels in Europa. Heel veel extra voor nop.


Dankjewel @Marcia_ 


@Meneertje van der Meertje Hi! Als je 'm weigert aan de deur dan komt het helemaal goed. Niet schrikken als je wel een vragenlijst krijgt, kun je gewoon negeren. Ik check even of ik je nog van die lijst kan afhalen.


Ik check even of ik je nog van die lijst kan afhalen.

Dit is gelukt!


@Paul_  dankjewel