Skip to main content

Is het mogelijk om onderstaande ontvanger ook af te melden zodat ik met mijn eigen abonnee nummer in kan loggen? Ik zit met hetzelfde probleem al een paar dagen. Alvast bedankt!

 

Hallo @Martin89 , hoe kom je aan die ontvanger, via Marktplaats, dan gaat het niet werken.

Als je de 5202 via je tv-abo hebt, kan KPN dat in orde maken, dan staat er waarschijnlijk nog een abonneenummer in van de vorige klant die de decoder in bruikleen heeft gehad.

 

 


Dat laatste uiteraard maar de helpdesk is tot nu toe nog niet erg behulpzaam dus vandaar dat ik het nu hier probeer.


Als u een tv ontvanger van KPN gekregen heeft waar de abonnementsgegevens van de vorige klant nog in staan, dan zou ik zeggen: terugsturen. Dat hoeft u zo niet te accepteren. 


Als u een tv ontvanger van KPN gekregen heeft waar de abonnementsgegevens van de vorige klant nog in staan, dan zou ik zeggen: terugsturen. Dat hoeft u zo niet te accepteren. 

Hallo @Nick83 , er worden constant gebruikte decoders uitgeleverd, in dit geval is er verzuimd gegevens te wissen.

 


Als u een tv ontvanger van KPN gekregen heeft waar de abonnementsgegevens van de vorige klant nog in staan, dan zou ik zeggen: terugsturen. Dat hoeft u zo niet te accepteren. 

Hallo @Nick83 , er worden constant gebruikte decoders uitgeleverd, in dit geval is er verzuimd gegevens te wissen.

Ja, dat weet ik. Daarom terug sturen zodat je er 1 krijgt die wel volledig gewist is.


Hi @Martin89, zou je die ontvanger nu wille herstarten en eventueel resetten? Hij hoort dan opnieuw naar gegevens te vragen zodat je je eigen abonnementsnummer kunt gebruiken. 

Laat je even weten of het lukt? 


Hoi Alex, het is gelukt! Super bedankt


Hoi Alex, het is gelukt! Super bedankt

Top, hij was inderdaad gekoppeld aan een andere klant. Fijn dat alles nu goed werkt en graag gedaan uiteraard. 


@Alex_P ,  met een frisse start kan je niet de abonneegegevens wissen.


  

@Alex_P,  met een frisse start kan je niet de abonneegegevens wissen.

Je hebt gelijk, hier ook net getest. Het stond me in het verleden bij dat dit wel volledig werd hersteld. Ik heb mijn reactie aangepast, thanks. 


Bedankt voor het testen en aanpassen @Alex_P 😀