Skip to main content

3e tv-kastje ontvangen 5 dagen geleden maar er blijft foutcode 64 aangeven. Wanneer krijg ik toegang voor het 3e tv-kastje???

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hey Foutcode, welkom! Dit vereist een handeling aan onze kant, dus goed dat je hier aanklopt. Vul je forumprofiel in, dan help ik je verder.


Ok! Voor zover ingevuld.

Sarah


Dank je, Sarah. ‘k Heb het nagekeken en het probleem gevonden. Het profiel dat bepaalt hoeveel tv ontvangers je kunt aansluiten was niet helemaal goed. Die heb ik aangepast en je kunt de tv ontvanger nu aanmelden.


Tv kastje werkt! Bedankt!


Vanmiddag nieuwe tv ontvanger opgestuurd gekregen maar blijkbaar staat de “oude” nog aangemeld en start de nieuwe niet op 


Hallo @Frank Putters 

Wat bedoel je met “start niet op”? Krijg je een foutmelding, zo ja: welke? Of gaat de ontvanger niet aan, of zie je alleen maar een zwart scherm?

En mocht je dit nog niet gedaan hebben, vul vast je iTV abonnements gegevens in op je profiel. In een van de prive velden. Zet daar dan ook voor de zekerheid het serienummer van die nieuwe ontvanger bij, dan kan die opgezocht worden in de iTV systemen mocht dat nodig blijken.


Nummer van de “nieuwe “ Arris en de “oude” ZTE staan in profiel . Tevens klantnummer bijgevoegd. Omdat bij de check de “oude” ZTE nog in de lijst sta ga ik ervan uit dat jullie die eerst moeten deactiveren? De nieuwe haalt de software op installeert het en geeft dan geen signaal meer naar de TV


Nummer van de “nieuwe “ Arris en de “oude” ZTE staan in profiel . Tevens klantnummer bijgevoegd. Omdat bij de check de “oude” ZTE nog in de lijst sta ga ik ervan uit dat jullie die eerst moeten deactiveren? De nieuwe haalt de software op installeert het en geeft dan geen signaal meer naar de TV

Hallo @Frank Putters voeg ook je abonneenummer toe, dat is het nummer dat je in de decoder in moet voren om hem aan jouw account te koppelen.

 


Hmm dat heb ik al in mijn profiel toegevoegd 


Hmm dat heb ik al in mijn profiel toegevoegd 

Dat is dus iets anders dan je klantnummer dat op de factuur staat.


Het nummer wat in mijn profiel staat is het nummer wat in de decoder moet en anders gebruik ik nog wel de oude ontvanger en bel jullie maandag wel . 


Nummer van de “nieuwe “ Arris en de “oude” ZTE staan in profiel . Tevens klantnummer bijgevoegd. Omdat bij de check de “oude” ZTE nog in de lijst sta ga ik ervan uit dat jullie die eerst moeten deactiveren? De nieuwe haalt de software op installeert het en geeft dan geen signaal meer naar de TV

 

Als de ontvanger geen signaal geeft dan is er iets anders aan de hand. Als de ontvanger nog aan een ander abonnement hangt, dan log je of gewoon in en merk je eigenlijk niets, hoewel je dan op een abonnement van iemand anders kijkt, of als het andere abonnement als is opgeheven, dan krijg je een foutmelding.
Als je de ontvanger niet kan aanmelden omdat er geen “ruimte” is op jouw eigen abonnement dan krijg je ook een foutcode. Foutcode 27 uit mijn hoofd.


@Frank Putters 

Ok, toch heel even de laptao aangedaan om voor je te kijken. Jouw nieuwe ontvanger is gewoon “open” voor registratie, dus die moet je gewoon kunnen gebruiken. En er is genoeg ruimte op jouw abonnement voor die nieuwe ontvanger. Ik zie dat de ZTE aangemeld staat om te worden omgeruild, dus die telt ook niet mee voor het maximum aantal ontvangers dat je mag gebruiken.

Er gaat dus iets mis met je nieuwe ontvanger, je moet nog het scherm krijgen waar je jouw iTV abonnements nummer en PIN code moet opgeven. Als je dat niet ziet, dan is dat het probleem.


Probleem opgelost. Het blijkt dat als de tv ontvanger via een draadloze KPN verbindings set is verbonden het activeren niet werkt. Na de ontvanger hardwired te verbinding lukt het wel.