Skip to main content

Ik kan opeens niks meer terugkijken hij geeft aan zender niet beschikbaar hoe kan ik dit verhelpen? Heb alles al gereset en heeft niet geholpen

Ik kan via de app op m'n mobiel in ieder geval wel terug kijken.


Hoi @Mariska q23u48484o,

Heb je de app eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? Verder kan ik je vertellen dat er gisterenavond een storing is geweest, tussen die tijd van de storing is het niet mogelijk om die programma’s terug te kijken via de tv gids. Want die zijn helaas verloren gegaan.

(Storing op 17 december ca. tussen 22:00 en 02:00 uur)


Ook ik kan niets terug kijken helaas van TLC niet via gemist en ook niet via de app op mobiel/Ipad


Er was op veel zenders w.o. TLC op 17 december een onderbreking van 22:15 tot ong. 01:00 op 18 december. Programma's in dat tijdslot kunnen ook niet teruggekeken (kpn kreeg geen signaal binnen dus de server heeft ook niks kunnen opnemen in die periode).


Ook ik kan niets terug kijken helaas van TLC niet via gemist en ook niet via de app op mobiel/Ipad

Hier kan KPN niks aan doen, wat het probleem is geweest weten we ook niet. Helaas komt het wel eens voor dat wij het ook niet weten wat de oorzaak van de storing is geweest. 😉


Dankjewel voor je reactie duidelijk zo.

met vriendelijke groet Jose


Dankjullie wel het is mij ook duidelijk...met vriendelijke groet, mariska