Skip to main content

Hallo @Tonno59,

Dit heeft te maken met contractuele afspraken die KPN heeft met de desbetreffende zender. Dit is de redenen waarom sommige zenders online niet bekijken zijn of bijvoorbeeld geen toestemming geven om te pauzeren op de ontvanger of iets dergelijks.  Weinig aan te doen helaas.

 

Hoi Tonno, welkom! Chris heeft het bij het rechte eind. Wat er via de computer of iPad te zien is hangt af van de afspraken die wij hebben met zenders. 

 We hebben hier een overzicht van zenders. Als je daar kiest voor Online tv-kijken (thuis) of Online tv-kijken (onderweg) kun je precies zien welke zenders wanneer te bekijken zijn.

 

Ik wil graag Match off the Day terug kijken op vakantie, maar dat kan niet,terwijl ik deze standaard heb opgenomen. Ik krijg te zien: Deze zender is alleen thuis beschikbaar!!

Is dit op te lossen?

En waarom zou ik dit alleen thuis willen zien,terwijl ik dan zo een kpn tv kastje heb.

Een voetbal liefhebber

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

@Platja69 Welkom in de wereld van de commerciele TV 😉. Er zijn wat opties om die te kijken;

U neemt een VPN abonnement ( Nord VPN,Shurfshark etc.) en maakt verbinding met Engeland, alwaar u dan een account aan kunt maken bij de BBC. Daarna kunt u via de Engelse I-player van BBC (terug) kijken.

Of u neemt een abonnement op Viaplay, welke nu de rechten bezit voor de Premier League voetbal en kunt u bijna alle wedstrijden zien.

Nog een link waar het allemaal op staat 

Weet waar je moet kijken: dit zijn ALLE tv-rechten in NL voor buitenlands voetbal (sportnieuws.nl)


Ik wil graag Match off the Day terug kijken op vakantie, maar dat kan niet, terwijl ik deze standaard heb opgenomen. Ik krijg te zien: Deze zender is alleen thuis beschikbaar!!

Is dit op te lossen?

En waarom zou ik dit alleen thuis willen zien, terwijl ik dan zo een kpn tv kastje heb.

Een voetbal liefhebber

 

Waarom maak je geen eigen topic aan?

Inbreken op een lopende topic mag niet, zie de voorwaarden.

 

En BBC kan je inderdaad niet zien.

Dat is door BBC zo bepaald en daar moet KPN zich aan houden. 😉


Ik wil graag Match off the Day terug kijken op vakantie, maar dat kan niet,terwijl ik deze standaard heb opgenomen. Ik krijg te zien: Deze zender is alleen thuis beschikbaar!!

Is dit op te lossen?

Dit is op te lossen door een VPN verbinding met jouw thuisnetwerk op te zetten want BBC One mag thuis wel bekeken worden. 

Dan moet je thuis natuurlijk wel een VPN server ingericht hebben.

Zelf gebruik ik hiervoor de OpenVPN server op mijn Synology NAS.


Oke,bedankt voor de Feedback,

Het wordt voor mij duidelijk: gewoon bij thuis komst terug kijken. De rest is mij allemaal te technisch 🤣