Skip to main content

Heb sinds afgelopen de nieuwe kastjes alleen kan nu niet een programma wat opgenomen is wordt terug kijken

Welkom bij ons op het forum @rayray32. Het terugkijken van opnames lukt niet begrijp ik, kan je er meer over vertellen?

  • Welke nieuwe kastjes heb je precies? Zijn dat een KPN TV+ Box of iets anders?
  • Hoe zijn deze ontvangers aangesloten, is dat met een directe kabel, een draadloze verbindingsset of anders?
  • Merk je dit met alle opgenomen programma's of alleen bij een specifieke zender?
  • Zijn het opnames die je al had voordat je deze ontvanger had, of nieuw gemaakt?
  • Gaat het lijken van tv zelf wel goed? 

Wij zien alleen wat jij ons vertelt, hoe meer je kunt vertellen hoe meer we mee kunnen denken.


Het was met alle programma’s het probleem is nu verholpen alleen heb nu steeds weg vallend beeld, de tv kast is bedraad aangesloten 


Goed om te lezen dat dat nu verholpen is, dat is fijn. Het wegvallende beeld is dat natuurlijk niet. Zou je daarvoor de eerste 2 vragen uit mijn vorige bericht nog kunnen beantwoorden? Om met je mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig.


Het gaat om de kpn tv+ box deze is bedraad aangesloten,

wel ook gelijk een andere vraag wij hebben 1000 mb internet maar we halen maar 371 hebben de modem vrij staan en ook al gereset, dat we de 1000 niet halen snap ik maar we zitten nu ver onder de helft 


En valt het beeld weg bij een specifieke zender, bij meerdere zenders of overal? Hoe vaak gebeurt het, gebeurt het bijvoorbeeld elke 5 minuten?

Heb je 1 KPN TV+ Box, of meerdere? Als je er meerdere hebt, speelt het op allemaal of op eentje?

 

Wat betreft de internetsnelheid, daarvoor heb ik ook meer vragen. Hoe meet je dat? Is dat draadloos of met een kabel? Als dit draadloos was, kan je het dan ook met een kabel testen? Draadloos gaat via de lucht, dus als er externe storingsbronnen zijn kan dat het signaal beïnvloeden. Met een kabel krijg je de snelheid die daadwerkelijk binnenkomt doordat het signaal dan door een beschermde omgeving gaat. Dat geeft een beter beeld van de snelheid die je haalt.

Je kunt daarvoor ook dit artikel bekijken en de tips proberen: 

Zoals gezegd weten wij alleen wat jij ons vertelt, om met je mee te kunnen denken hebben we meer informatie nodig. Mocht je het makkelijker vinden om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.