Skip to main content
Beantwoord

Kan opnames niet openen

  • March 27, 2020
  • 6 reacties
  • 145 keer bekeken

Goedeavond,

Helaas kan ik mijn opnames niet openen, waarschijnlijk omdat er niets staat maar ik neem wel allerlei series op, nog steeds zelfs.

Hoe kan dit?

Kast je aan en uit, stekker eruit etc helpt allemaal niets.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste antwoord door Dennis Overbeek

Een reset uitvoeren zonder menu:

👍🏼

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

6 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 29, 2020

Welk type ontvanger heb je? Wil je proberen de ontvanger terug te zetten naar fabrieksinstellingen? Hier vind je hoe dat moet.https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • March 29, 2020

Beste,

 

Zelfs dat lukt niet, niks werkt.

Kan ook niet via de afstandsbediening naar instellingen.


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • March 29, 2020

Heb je gekeken hoe je moet resetten zonder dat je het tv menu hebt?


Dennis Overbeek
Wijsgeer

Een reset uitvoeren zonder menu:

👍🏼


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Jennifer666. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je de opnames niet terug kan kijken. Is het inmiddels gelukt om de tv-ontvanger te resetten? Als het niet gelukt is, laat dan jouw gegevens achter in het KPN Forum Profiel. Dan kan ik vanuit deze kant bekijken of ik iets bijzonders tegen kom. Laat je een berichtje achter in dit topic?


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Jennifer666. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je de opnames niet terug kan kijken. Is het inmiddels gelukt om de tv-ontvanger te resetten? Als het niet gelukt is, laat dan jouw gegevens achter in het KPN Forum Profiel. Dan kan ik vanuit deze kant bekijken of ik iets bijzonders tegen kom. Laat je een berichtje achter in dit topic?

Ik heb niets meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat het probleem is verholpen met een reset. Als dit niet het geval is, dan horen we dat graag van je!