Skip to main content

Hallo, ik kan al een paar dagen mijn opnames niet terug kijken. Wel online overigens.

Maar via de ontvanger gaf hij een melding (geheugen vol? Maar hij geeft aan nog 84% over te hebben) 

Via de ontvanger staan er 0 opnames in de lijst.

Ik heb hem opnieuw opgestart, maar dat helpt niet.

Elke dag start hij zichzelf ook opnieuw op. Wat is er aan de hand?

 

Groeten!

Hallo @May77, welkom bij ons op het forum. Lastig dat je geen opnames meer kunt terugkijken op de tv-ontvanger! Het lukt nog wel via een andere weg begrijp ik, dus de opnames zelf doen het wel. Heb je de tv-ontvanger naast opnieuw opstarten ook al eens teruggezet naar de fabrieksinstellingen


Hallo Jasper,

 

Ik heb het wel voor elkaar gekregen door software te verwijderen. Maar helaas was dat maar voor 1 dag.

Vandaag weer hetzelfde trucje gedaan en toen kon ik weer bij de opnames. Als het er morgen weer af is, probeer ik fabrieksinstellingen.

 

 


We zijn weer een dag of twee verder, May. Gedraagt de ontvanger zich inmiddels weer? Of heb je nog steeds dat hij de opnames niet wil afspelen.


Helaas! Hij blijft op 0 opnames staan.

Ook na terugzetten naar fabrieksinstellingen!

Wat is de volgende stap?


De ontvanger is vrij koppig met de opnames dus. Hoeveel tv-ontvangers heb je in totaal van ons? Als je er meerdere hebt, zou je dan kunnen kijken of je dit op alle ontvangers merkt of op een van allen?

Zou je ook jouw forumprofiel kunnen voorzien van je postcode en huisnummer? Dan kan ik ook met je meekijken.


Gedaan.

En we hebben er maar 1


Dank je @May77. Daarmee ben ik gaan kijken en het eerste wat ik wil doen is de ontvanger vervangen door een nieuwer model, het kan daarmee al opgelost worden. In privébericht heb ik je daar meer details over gestuurd, laat je hieronder weten hoe het gaat met de nieuwe ontvanger?


Het is opgelost met dit nieuwe model! We zijn er blij mee


Dat is fijn om te lezen @May77, daar ben ik ook blij mee! Veel plezier met het kijken van de opnames en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.