Ik kan mijn pincode nergens vinden. Het zou onder producten, instellingen&informatie moeten staan maar bij mij staat daar alleen info over emailadressen. KPN is niet bereikbaar. Als je belt krijg je geen medewerker aan de lijn. Alles is geautomatiseerd; bijzonder ergerlijk!
Bladzijde 1 / 1
Heb je de pincode al te pakken?
Ik kan je ook wel een mailtje sturen met die gegevens. Dan heb ik wel je gegevens nodig. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Ik kan je ook wel een mailtje sturen met die gegevens. Dan heb ik wel je gegevens nodig. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven?
Als je gaat naar de instellingen van je Thuis abo kun jij de iTV pin daar makkelijk vinden. Zoek maar goed op. Kijk naar de bijlage foto- in mijn kpn kies jij van de bovenmenu "Producten", daar kies jij je Thuis product en daar a informatie en instellingen. Daar kun jij je ITV pin vinden! 🙂
We hebben niks meer gehoord, @Pincodelover . Is alles opgelost? Zo niet, laat het weten!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.