Skip to main content

Kan plotseling geen opname meer maken van een Giro etappe op Eurosport1. Voorheen ging dit wel. Ging dan ff hond uitlaten en keek daarna weer verder via opname....Ontvanger al helenaal opnieuw gestart (30 sec stekker eruit). Geen resultaat. Van de andere zenders lukt her overigens wel.  Heb een opname- pakket en plus-pakket.

Wat raar. Net even gecheckt via de "groene knop" terugkijken dus en de opname server werkt wel op die zender. 

Maar waarom pak je het niet gewoon live op? Sport is toch helemaal niet leuk als het nog bezig is maar je bent zelf een half uur daarop achter?

Heb je een Arris danwel Arcadyan decoder?

Of al de hele nieuwe TV+?


Hallo @GerardM55, Eurosport 1 opnemen hoort natuurlijk gewoon te kunnen. Als een herstart van de tv-ontvanger het niet oplost, dan stel ik een reset voor. Hoe je de tv-ontvanger kunt resetten lees je op de speciale pagina: Hoe reset ik de tv-ontvanger van KPN? 


Hier exact hetzelfde,  best irritant...andere zenders wel....resetten fabrieksinstellingen niet geholpen hoor graag een antwoord. 


Raar hoor. 

Heb jij het ook met het wielrennen, @Pietjezutphen .

En hebben jullie een Arris (of Arcadyan) ontvanger?

Of is dit met de nieuwe Sagemcom DIW7022 ?


Ja alleen wij de giro, arris box


Gek hoor. Net proefopname van het programma wat nu loopt en dat is gewoon af te spelen. World cup Nove Mesto.

Nu maar even zaterdag Giro ingepland tussen 11:50 en 17:15. Ik ben benieuwd.


Een totale reset heeft het hier nu voorlopig opgelost. Het komt inderdaad het meeste voor bij wielrennen. Het is een Arris ontvanger.