Skip to main content

Beste Lisa,

Met hulp van KPN heb ik alle tv ontvangers gereset en ook opnieuw de software geladen.

Ik kan nog steeds niet terugkijken bij een aantal programm’s ( waaronder ONS )

Net zoals anderen het opmerkten kan ik sinds de nieuwe kastjes niet meer alle programma’s van de zenders terugkijken hetgeen bij de Motorola boxen wel kon.

Er zou een ticket(?) gemaakt zijn

Helaas heb ik ( behalve op dit forum, waarvoor dank ) niets meer vernomen.

Wat te doen?

 

Mvg

PIMEv43

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt 

 

Hi PIME, welkom op het forum. 

Ik kijk dit graag voor je na. Heb je ook een paar voorbeelden van programma's die je op dit moment niet terug kunt kijken? We hebben namelijk niet alle rechten om dit te mogen doen. 

 


Je kan op 2 manieren terugkijken. De 1e is via het subprogramma “ gids “, Dat werkt goed. Ik kan dan ook uitzendingen van bijvoorbeeld ONS ( zender 89) terugkijken,

De 2e manier is via het subprogramma “terugkijken”. Dat werkt dus niet voor een aantal zenders, waaronder ONS (89). Als je bijvoorbeeld 89 intikt kom je bij 93 uit.

Je begint automatisch bij zender 1. Je kan het gewenste nummer intikken op de afstandsbediening.

De volgende zenders worden dan overgeslagen: 14,23,27,29,t/m31,34 t/m39,42, 44 t/m 57,62,64 t/m92, 94, 95 en 97 t/m 139.

Ik vind dit hinderlijk en vraag steeds waarom dat niet kan. Helaas nog geen afdoende antwoord gekregen.

Met vriendelijke groet,

 

PIMEv43

 


Nou, dat is inderdaad gek. Ik heb manier 2 geprobeerd, bijvoorbeeld voor 89 en 14. Ik kom dan direct op de betreffende zender als ik 89 intyp. Dat hoort ook gewoon te werken. Raar is het wel dat het via de gids wel lukt. Je ervaart dit ook op alle ontvangers? 

Als jij naar Menu > Instellingen > Zenderlijsten gaat, zie je daar een aangepaste lijst waarin deze zenders niet zijn opgenomen? 

Bij Menu > Instellingen > Zenders verbergen, zie onder kopje verborgen zenders zenders staan? 


PIME, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.