Skip to main content

Meerdere kennissen van ons kijken met grote regelmaat via hun provider naar live concerten via Stingray iConcerts. Ik wil graag bij KPN blijven maar mis de live concerten die mijn kennissen wel hebben. Ik wil KPN bij deze aansporen om Stingray iConcerts in het pakket op te nemen. 

 

Admin: Afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Welke provider hebben die kennissen? Er zijn volgens mij niet veel providers die deze zender doorgeven. 


Is inderdaad een goede zender. Ik had hem toen ik nog een schotel had bij Canal Digitaal.


Is inderdaad een goede zender. Ik had hem toen ik nog een schotel had bij Canal Digitaal.

Ik ook. En er zijn nog wel een aantal zenders te noemen.

Welke provider hebben die kennissen? Er zijn volgens mij niet veel providers die deze zender doorgeven. 

Bij Caiway, Delta, Online, T-Mobile en Canal Digitaal is (Stingray) iConcerts te zien.


Zie hier.

Verlanglijstje voor nieuwe zenders 2023😉


Mijn kennissen die Stingray-iConserts ontvangen zitten op Canal Digitaal, T-Mobile en Delta.


Mijn kennissen die Stingray-iConserts ontvangen zitten op Canal Digitaal, T-Mobile en Delta.

 

Zie mijn link boven.

Mijn advies is om hem daar toe te voegen.

KPN kijkt ook naar deze link en wie weet wat ze volgend jaar 2023 toevoegen.


Wat moet ik me daar bij voorstellen, @Theo Pols ? Klassiek (Beethoven, Mozart e.d.)? Pop? Anders?

Via het pluspakket is er ook e.e.a. te krijgen.

O.a. Stingray Classica, NPO 2 Extra.

N.B. NPO 2 Extra is ook (gratis) te krijgen via antenne DVB-T2 HEVC en via de app / website http://npostart.nl . (live kanalen niet beschikbaar in de npo start app in de kpn ontvanger)

Zonder KPN te verlaten (als internet provider) kun je je abonneren op de IPTV service van Canaldigitaal. Daarin zit o.a. Stingray classica, NPO 2 Extra, Mezzo en iConcerts.
TV app C.D. in smart-tv's (v.a. bouwjaar 2017).


Stingray Classic zit met klassieke muziek al in de zenderlijst van KPN. OP Stingray iConcerts zijn live concerten te zien van artiesten en groepen als Coldplay, Cream, Peter Gabriel, Lou Reed, Amy Winehouse, Rolling Stones, Queen, Pink Floyd etc. 


Stingray Classic zit met klassieke muziek al in de zenderlijst van KPN.

Dan heb je dus het pluspakket.

live concerten te zien van artiesten en groepen als Coldplay, Cream, Peter Gabriel, Lou Reed, Amy Winehouse, Rolling Stones, Queen, Pink Floyd etc.

Oh. Hmm. Laatst nog op NPO 2 Extra (82) eentje van Queen en Bruce Springsteen. Maar het houdt niet over inderdaad.


@PeterG 

Zonder KPN te verlaten (als internet provider) kun je je abonneren op de IPTV service van Canaldigitaal. Daarin zit o.a. Stingray classica, NPO 2 Extra, Mezzo en iConcerts.

Dank voor deze link Peter. Die kende ik niet. Ik heb inmiddels geen schotel meer en vind dit best interessant. Alleen zie ik bij erg veel zenders dat die in SD worden doorgegeven. Er staat tenminste geen HD bij. Bijvoorbeeld Fox, SBS9 en iConcerts.

Nog maar even nadenken dus.


Kijk jij Fox en sbs9??? @Alfons 

En of iConcerts überhaupt in HD wordt aangeboden door Stingray. Bij T-mobile is iConcerts ook SD.

Maar je kunt de app van canaldigitaal toch gewoon een maand nemen zonder direct KPN TV op te zeggen? KPN internet ga je toch niet opzeggen anders werkt de cd app niet. Er is een internet provider naar eigen keuze voor nodig.

CD is wel dure tv dienst! Minder zenders dan kpn en opnemen ook niet. Alleen 1 week terug kijken. En de rtl zenders zijn ook daarop uitgesloten. 

Dus of je dat voor een zendertje als iConcerts over hebt die ook nog SD is...


Ssssttt @PeterG , ik zit al sinds eind augustus 2022 (weer) bij Ziggo. SBS9 heb ik nog nooit gezien, maar Fox kijk ik geregeld naar series. En of iConcerts alleen SD is ….? Het is een klassiek kanaal, dus dan verwacht ik HD. Maar goed, schijnbaar SD. Mijn gedachten waren om niet iets op te zeggen, maar om dit er bij te nemen. Eind augustus raak ik ESPN weer kwijt bij Zi… ehh, bij die ander en hier zit het er gewoon bij.

Ik ga wel eens kijken wat het is. Je hebt de 1e week gratis.


​​En of iConcerts überhaupt in HD wordt aangeboden door Stingray. Bij T-mobile is iConcerts ook SD.

Bij Delta is Stingray IConcerts in HD.

Zie:

https://www.delta.nl/televisie/extra-zenders/stingray-iconcerts/

Dit zou inderdaad wel een gewaardeerde toevoeging zijn bij KPN.

Afgelopen jaar heeft KPN bijzonder weinig toevoegingen/veranderingen doorgevoerd bij KPN TV dus dit jaar mag er wel weer beweging in komen.


Het lijkt mij een zeer leuke toevoeging 🙂


@PeterG ,

Sinds vandaag heb ik dat pakket à 14,95 euro. Vanaf morgen hoop ik hem weer kwijt te zijn. Wat valt dat tegen zeg.

Veel SD. De genoemde Stingray Classica en iConcerts maken geen deel uit van dat abonnement. Wel Stingray Music (in SD!). Mezzo is wel in HD, maar in een hele slechte kwaliteit en het ziet er niet beter uit dan SD.

 


Hi @Alfons .

Poeh, ik zie 'm er wel bij, zendernummer 94, in de zenders op https://livetv.canaldigitaal.nl/ (eventueel op kruisje rechtsboven klikken om erin te komen zonder inloggen).

Kennelijk moet je dan nog een extra pakket nemen bij hen hiervoor?

Ik weet dat ze veel SD hebben via de satelliet. En ook via de app/site. Maar dat het zo erg was t.o.v. de prijs. Pff. Ik raad het ook niemand aan, maar je wilde zo per se iConcerts...


@PeterG ,

Nou ja, 14,95 Euro voor een stuk of 70 zenders (incl. ESPN 1,2,3 en 4) vind ik niet duur.

Als ik ingelogd ben kan ik op veel zenders klikken (o.a. alle Ziggo Sport Totaal zenders, de Film1 zenders en nog een aantal), maar dan zie je dat dit niet in je pakket zit.

Prima hoor, ik heb al opgezegd en zondag is de laatste dag van mijn gratis week. Maandag is hij weer weg. Oh shit, het heeft me wel geld gekost. Ik heb 0,01 eurocent moeten overmaken. Jammer, die ben ik kwijt.😀