Skip to main content

Ik wil In loggen op KPN iTV en mijn account is geblokkeerd. Ik heb geen betaal achterstand. Alleen een nieuw tv receiver . Gebeld met KPN medewerker had geen kennis van zaken. Wat. Nu? 

 

@HOOGad Dat is natuurlijk niet handig en ik kijk graag even wat er speelt. Zou je jouw profiel kunnen invullen en mij een seintje kunnen geven wanneer dat is gedaan? Zou je dan ook de serienummers van zowel de oude als nieuwe ontvanger kunnen vermelden in het vakje “Persoonlijke opmerkingen”.  


@Remco_ dank je ik heb de gegevens in gevuld ik heb net een nieuwe modem KPN BOX en nieuwe tv ontvanger.

Mkjn oude tv ontvanger moest ik terug sturen omdat ik een nwe kreeg. 


Ik zie op dit moment geen geregistreerde ontvangers. Krijg je die foutmelding wanneer je het abonnementsnummer en pincode probeert te resetten? 


Ja inderdaad dat klopt de pincode heb ik niet gereset

 


Hallo @HOOGad 

Het lijkt erop alsof je het verkeerde iTV abonnementsnummer gebruikt om in te loggen.

Ik heb samen met @Thomas gekeken naar jouw gegevens (sorry @Remco_ ik kon jou niet vinden via Teams), en wat we zien is dat het abonnementsnummer wat jij in jouw profiel hebt ingevuld inderdaad niet meer werkt. Dit account is opgeruimd door KPN systemen. Ik kan je niet vertellen waarom. Op basis van NAW gegevens kon Thomas een ander abonnementsnummer achterhalen. Dit account is gisteren aangemaakt, en ik zie dat er ondertussen ook al een TV ontvanger aanhangt (sinds gisteravond rond 19:45), en ook 3 mobiele apparaten (een iPhone en twee Android Huawei apparaten, maar dat kan er ook 1 zijn waarop de app een keer is verwijderd en opnieuw geinstalleerd...).
Volgens de gegevens die Thomas kan zien zou je ook een e-mail hebben moeten ontvangen met dit nieuwe iTV abonnementsnummer.

Kortom, het lijkt erop alsof het probleem nu is opgelost. Klopt dat?


@Jeroen-bart Engelen het klopt inderdaad alles werkt weer. Hebben we de nieuwe apparatuur nog nodig die is op gestuurd? Zo ja kunnen we deze dan zonder problemen omzetten met het geen wat we nu gebruiken? Helaas zijn de opgenomen films niet meer beschikbaar of kun je deze nog uit de cloud omzetten? 


@Jeroen-bart Engelen het klopt inderdaad alles werkt weer. Hebben we de nieuwe apparatuur nog nodig die is op gestuurd? Zo ja kunnen we deze dan zonder problemen omzetten met het geen wat we nu gebruiken? Helaas zijn de opgenomen films niet meer beschikbaar of kun je deze nog uit de cloud omzetten? 

Ik gok dat je de oude apparatuur moet terug sturen? Ik heb geen idee hoe dat proces zou moeten werken. Ik neem aan dat je hier communicatie ober hebt gehad? Anders kan een moderator hier misschien wat over vertellen?

Opgenomen films kunnen we helaas niet voor je overzetten. En die zijn ondertussen ook al verwijderd toen jouw oude account is verwijderd.


@Jeroen-bart Engelen Bedankt voor de hulp! @HOOGad Fijn dat alles weer werkt. We kunnen bekijken of het zin heeft om de nieuwe apparatuur aan te sluiten. Kun je aangeven wat je nu hebt aangesloten en wat je precies hebt ontvangen?


Beste @Remco_ dank je voor je bericht bjj deze de gegevens

Nu hebben we Arris VIP2952 V2 serienr ************* aangesloten 

Nieuw Arris VIP2952 V2 serienr  **************** niet aangesloten welnmet een nwe afstandsbediening

Ik hoor graag van je.

Ik waardeer zeer deze communicatie

Mvgr Annelies 


Dan zie ik niet echt een reden om een andere ontvanger aan te sluiten op dit moment. Ik zou dan het niet aangesloten kastje kastje dan even aan de kant zetten. Je hebt dan even een reserve en indien het kastje retour moet ontvang je vanzelf een retourdoos!