Skip to main content

Goeiemorgen, wij kunnen al een week niet Videoland en Netflix openen via de app op de tv. Videoland zegt niet verbonden te zijn en Netflix geeft foutcode nw-1-19. Tv is via kabel aangesloten op internet. Enig idee wat er aan de hand kan zijn? 

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt. 

Beste @Degouwtjes 

Wat vervelend dat je problemen ervaart met Netflix en Videoland, welke TV ontvanger(s) heb je?


De zwarte box van KPN. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ook het geluid iedere keer weg valt, dus vermoedt dat we aan nieuwe ontvangers toe zijn. 


De zwarte box van KPN. Nou moet ik eerlijk zeggen dat ook het geluid iedere keer weg valt, dus vermoedt dat we aan nieuwe ontvangers toe zijn. 

Wat is het type TV ontvanger (merk) die je hebt?


 


Hi @Degouwtjes, welkom op het forum. 

Even voor de duidelijkheid, jij kijkt Netflix en Videoland via de tv ontvanger en dus met de witte afstandsbediening? Of bedoel je de app op je Smart TV? 

Mocht het via de ontvanger gaan, zou je de ontvanger willen resetten zoals hier wordt aangegeven onder stap 2? 

 Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? Dan kan ik ook meekijken als de reset niet helpt. 

Ik hoor graag van je.


@Degouwtjes, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.