Skip to main content

Ik heb een film gekocht op YouTube via PC.

Ik kan de film kijken via mijn PC, maar ik kan de film niet op TV kijken via de YouTube app.

De film start wel even op, maar blijft na 5 sec hangen, en verdwijnt.

Nieuwe software/ app geïnstalleerd, maar helpt niet.

Tsjaaa @JBMW ,

De werking van apps op een TV is vaak slechts tijdelijk. 
 

Gelukkig kun je de film dan via de PC zien. Niet ideaal, maar voor nu de oplossing. (Of start YouTube op via de browser van jouw TV.)


Beste @JBMW, welkom! Probeer je deYoutube app via de tv-ontvanger of via de smart tv te gebruiken? Als je het via de tv-ontvanger doet, kan je wellicht deze ontvanger eens een ‘frisse start’ geven. Als het via de smart tv is, kan je kijken of de app geüpdatet moet/kan worden of deze eens opnieuw installeren. De adviezen van Noordzee zijn een goede workaround!


@JBMW 

En wat heb je nu gedaan? 


@Noordzee:

Ik heb de film maar op mijn PC gekeken, hoewel ik het graag samen met mijn vrouw in de woonkamer bekijken. Daarom heb ik de tv-ontvanger een frisse start gegeven zoals Marcia adviseerde, maar dat bood geen soelaas. Daarna heb ik de software op de tv-ontvanger opnieuw geïnstalleerd maar dat heeft helaas ook niet geholpen. Als ik de film open in de YouTube app zie ik alleen de eerste 5 seconden van de brullende leeuw van het Metro Goldwyn Mayer trademark, daarna gaan de bolletjes in een cirkel draaien en houdt het op helaas.


Tsjaaa @JBMW ,

De werking van apps op een TV is vaak slechts tijdelijk. 
 

Gelukkig kun je de film dan via de PC zien. Niet ideaal, maar voor nu de oplossing. (Of start YouTube op via de browser van jouw TV.)

Ok @JBMW ,

Dat was één optie, de andere optie is om YouTube op te starten via de browser van jouw PC. Is even wat gedoe, maar dan kun je de film wel via jouw TV zien. 


Jammer om te lezen dat dat niet gewerkt heeft! Ik geef je signaal intern door, vooralsnog dan ook vanuit mij het advies om de tip van Noordzee ter harte te nemen.