Skip to main content

Ik kan zenderpakket ziggo totaal voor geen mogelijkheid uitzetten, heb alles al geprobeerd, tv overnieuw geinstalleerd, via de website zie ik de mogelijkheid helemaal niet verschijnen en als ik contact wil opnemen via chat krijg ik alleen een geautomatiseerde robot. Hoe kan ik Ziggo Totaal pakket uitzetten ?

Beste @haydrionrayel,

Via de chat moet je dan “Medewerker spreken” intypen, en via de telefoon 0800 - 0402 zeg je “medewerker spreken”.


Heb net medewerker gesproken aan de telefoon en die zei dat het pakket vanaf wel uitgeschakeld kan worden maar wist niet hoe laat. Dat is toch raar, er zit toch geen tijdstip aan vast. Als er staat dat ik op 6 augustus mijn ziggo totaal pakket kan opzeggen wat dus vandaag is dan is dat toch vandaag, daar zit toch geen tijdstip aan vast ? Ik ga toch niet om elk uur kijken of ik m uit kan zetten, ik wil m gewoon uitzetten. Dus hoe kan ik dat doen ?


Die medewerker had dat pakket toch uit kunnen zetten? Beetje raar van die medewerker. 


ik vind het ook vreemd, het hoort gewoon te kunnen. Ik ga het via de chat proberen


Via de chat ook niet gelukt :(

Hoe nu verder weet ik ook niet, het moet gewoon uitgezet worden


Het is gelukt, iemand van KPN heeft het uitgeschakeld, dank daarvoor. KPN medewerkers zowel in de chat als aan de telefoon zijn erg aardig en behulpzaam, wachttijd aan telefoon was minder als 1 minuut, helemaal goed 🙂 Topic kan dicht, wat alleen niet hoe dat moet. Gr Danielle


Heb jij geluk gehad, ben al vanaf 20 Juli bezig om Videoland uit te zetten. Bij mij is het nog niet gelukt


Het is gelukt, iemand van KPN heeft het uitgeschakeld, dank daarvoor. KPN medewerkers zowel in de chat als aan de telefoon zijn erg aardig en behulpzaam, wachttijd aan telefoon was minder als 1 minuut, helemaal goed 🙂 Topic kan dicht, wat alleen niet hoe dat moet. Gr Danielle

Hi Danielle, goed om te horen en fijn dat je 't deelt! Ik markeer jouw antwoord als ‘beste antwoord’, daarmee is het topic afgesloten 🙂 klop gerust op het forum aan als we iets voor je kunnen betekenen.

@DaanJonker Jammer dat 't bij jou nog niet gelukt is. Ik zie dat je al een (tweede) eigen topic aangemaakt hebt, dat is prima. Om je goed te kunnen helpen en om het forum overzichtelijk te houden, helpen we je daar zo snel mogelijk verder.