Skip to main content

Ik wil een extra zenderpakket uitzetten (Ziggo sport). Dit lukt niet omdat ik de volgende melding krijg: 

“Je hebt nog een lopende bestelling”. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.”

Ik heb echter geen lopende bestelling. Ik heb dit zenderpakket al een paar jaar. 

kan iemand bij KPN dit misschien voor mij uitzetten? 

 

Mvg, Mario Bogaert

 

Dat is erg vervelend @MarioB1974 

Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze het eventueel voor jou uitzetten.


Hoi Dennis, ik heb de gegevens aangevuld. 
 

mvg, Mario Bogaert 


Hoi Dennis, ik heb de gegevens aangevuld. 
 

mvg, Mario Bogaert 

Dank je wel @MarioB1974, als jou topic aan de beurt is dan zal KPN het oplossen.


Bedankt @Dennis Schreve 😉!

Hi ​​​@MarioB1974

“Je hebt nog een lopende bestelling”. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.”

Ik heb echter geen lopende bestelling.

Je hebt ook geen bericht gekregen over een bestelling of wijziging? Ik wil graag met je meekijken, maar mis nu een aantal gegevens om dat te kunnen doen. Wil jij jouw Forum profiel aanvullen met de volgende gegevens:

  • Klantnummer van Internet en TV abonnement (er staat nu een klantnummer van het mobiele abonnement)
  • Geboortedatum van de contractant
  • De laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is

In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt.

Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik je gegevens erbij kan pakken!


Hallo Shyrin, volgens mij is het gelukt om het profiel aan te passen. 


Ik wil een extra zenderpakket uitzetten (Ziggo sport). Dit lukt niet omdat ik de volgende melding krijg: 

“Je hebt nog een lopende bestelling”. Die moet eerst volledig actief zijn voordat je andere aanpassingen kunt doen.”

Ik heb echter geen lopende bestelling. Ik heb dit zenderpakket al een paar jaar. 

kan iemand bij KPN dit misschien voor mij uitzetten? 

 

Mvg, Mario Bogaert


*Admin: bericht en reacties verplaatst naar eigen topic


Beste @MarioB1974 

Dan kun je het beste even met KPN bellen, op nummer 0800 - 04 02. Als je een paar dagen kunt wachten, zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij “persoonlijke opmerkingen” ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Dan kunnen ze het eventueel uitzetten. Mits dat je Ziggo Sport 1 maand (31 dagen) hebt, binnen die maand lukt het niet om het uit te zetten.


Beste Dennis, mijn Forumprofiel is al aangepast. Ik heb deze vraag al eens eerder gepost, maar vervolgens is er door de moderator niet meer gereageerd (nadat ik mijn profiel had aangevuld). 

Ik heb Ziggo sport al een paar jaar; daar kan het dus niet aan liggen. :-) 


Beste Dennis, mijn Forumprofiel is al aangepast. Ik heb deze vraag al eens eerder gepost, maar vervolgens is er door de moderator niet meer gereageerd (nadat ik mijn profiel had aangevuld). 


Nog een topic over hetzelfde onderwerp openen is niet nodig, @MarioB1974. Alles wordt op volgorde van binnenkomst gelezen en op gereageerd: gelukkig zijn de moderators niet 24/7 aan het werk 😉. Als je direct een antwoord op jouw vraag wenst, kun je inderdaad het beste met onze klantenservice bellen.

Jouw verbinding wordt op 17 juni overgezet naar Glasvezel: hier heb je per e-mail bericht over ontvangen. Dit is een wijziging (wijziging van een verbinding) die wij momenteel in behandeling hebben.
Hierdoor is het nu niet mogelijk om andere wijzigingen door te geven, zoals het deactiveren van het Ziggo Totaal zenderpakket.

Zodra jouw verbinding is overgezet naar Glasvezel, kan het zenderpakket stopgezet worden. De kosten kun je dan vanaf 03 juni 2022 naar rato retour ontvangen. Geef je hier in het topic een seintje als je het zenderpakket daadwerkelijk hebt stopgezet? Dan maak ik een creditering voor jou in orde.


 

Jouw verbinding wordt op 17 juni overgezet naar Glasvezel: hier heb je per e-mail bericht over ontvangen. Dit is een wijziging (wijziging van een verbinding) die wij momenteel in behandeling hebben.
Hierdoor is het nu niet mogelijk om andere wijzigingen door te geven, zoals het deactiveren van het Ziggo Totaal zenderpakket.

Zodra jouw verbinding is overgezet naar Glasvezel, kan het zenderpakket stopgezet worden. De kosten kun je dan vanaf 03 juni 2022 naar rato retour ontvangen. Geef je hier in het topic een seintje als je het zenderpakket daadwerkelijk hebt stopgezet? Dan maak ik een creditering voor jou in orde.


Ik zie dat het zenderpakket inmiddels stopgezet is: fijn! 😊

Voor de periode van 03 juni t/m 17 juni heb ik een creditbedrag verwerkt. Deze wordt automatisch meegenomen op een volgende factuur.