Skip to main content

Ik heb een account aangemaakt, maar ziggo sport totaal koppelen aan mijn kpn lukt niet. Krijg steeds de melding 504 gateway time-out en log in via een ipad

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag

 

Ik neem aan dat je wel al het Ziggo Sport pakket via de ontvanger hebt?


Jawel, heb ik 


Ik heb al via klantenservice chat al gereageerd en die zouden storing aanmaken.

ik log in via een iPad, pincode is gewijzigd via de chat en ik krijg iedere keer, 504 gateway time-out


Heel vervelend. Gelukkig zijn de lineaire kanalen ook via de KPN ITV-app te zien.


Klopt, maar nog steeds geen Chromecast op de kpn app


Hi @John55, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat rot dat je jouw Ziggo Sport GO niet aan de praat krijgt! Je hebt deze stappen al uitgevoerd?:

 Download de app en maak een account aan, zoals hieronder omschreven:

  1. Ga naar de inlogpagina.

  2. Vul bij 'Selecteer provider' KPN in. Klik op 'Inloggen'.

  3. Vul op de pagina jouw KPN Abonneenummer en pincode in. Klik op activeren. Heb je deze gegevens niet paraat? Ga naar MijnKPN. Onder 'Instellingen' staan de juiste gegevens.

  4. Als je een Ziggo Sport Totaal-abonnement afneemt bij KPN zal je hierna een account kunnen aanmaken. Deze kun je gebruiken om in te loggen op de app.

  5. Nadat je je account heb aangemaakt en je logt voor de eerste keer in, kies dan Ziggo Sport Totaal Go als provider. Deze gegevens zijn vanaf nu gekoppeld aan je KPN Abonnement.

Lukt dit niet via je iPad, probeer het dan even via een andere internetbrowser op een ander apparaat! Eenmaal gekoppeld zou je de app kunnen downloaden en hier gebruik van maken. 

Je kan trouwens ook gewoon de KPN iTV app gebruiken en deze zenders casten :slight_smile:


Blijft 504 gateway time-out aangeven en het casten kan niet, zit nog steeds geen chromecast op


@John55 en welke stappen heb je nu precies uitgevoerd? De stappen op een andere browser / apparaat of krijg je dit nu ook via de KPN iTV app?

Welke versie van het besturingssysteem staat er op jouw iPad geïnstalleerd?


Heb alleen even nu een iPad ter beschikking, heb via verschillende browser geprobeerd , iedere keer 504 gateway time out.

 

de iTV app heeft geen Chromecast om te casten, staat er wel maar ik zie nergens in de app


iPad zit 12… op

ik wil via de ziggo totaal app kijken en dat koppelen lukt dus niet met kpn


Als je hier voor KPN** kiest, en dan op inloggen klikt krijg je een scherm om je ITV-abonneenummer en pincode in te toetsen. Krijg je daarná de gateway 504 melding?

p.s. het staat letterlijk zo in het rijtje met de 2 sterretjes: KPN**


Klopt helemaal en heb een account aangemaakt 


Mogelijk foutje in de Z.S. website.


Ook gedaan, gaan jullie met ziggo dit oplossen?


Heb je het aldus gedaan?

  1. Log éérst in met je zs account!
  2. Neem dáár géén abonnement (alleen een account dus)
  3. klik rechtsboven ‘mijn ziggo sport totaal’. En dan in de pull down op 'mijn account’.
  4. Scroll die pagina iets.
  5. onderaan staat een koppellink

Daarna vervolgens inloggen onder “Ziggo Sport Totaal Go”.


Ja


Mss dat KPN maar even contact op moet nemen met Z.S.


Moet kpn dat ook maar eens doen


niemand meer voor de oplossing hier?

 


Dit topic is “in handen van” Susan. Zij heeft een paar dagen vrij.


Ok


@John55, ik was inderdaad enkele dagen vrij met de Kerst! Heb je al bericht van Ziggo Sport hierover? Ik ga het hier intern doorgeven, ik hoop dat 1 voorbeeld hierin genoeg is. Gebruik je trouwens WiFi netwerk of 3G/4G netwerk? En heb je inmiddels al een ander apparaat kunnen testen?


Hallo Susan, hopelijk goede kerstdagen gehad.

ik heb met ziggo contact gehad via het forum en zij zouden contact met jullie technische dienst opnemen. Probleem ligt volgens ziggo bij jullie


Ik heb gebruikt WiFi en vaste netwerk en verschillende browsers


@John55, bedankt voor de info. Ik heb een ticket aangemaakt met jouw gegevens! Hier zal vandaag of morgen naar gekeken gaan worden, en hopelijk krijg je dan ook meteen bericht hoe het op te lossen is :slight_smile:


Reageer