Skip to main content

Ik weet niet of ik hier op de juiste plek ben, maar na 1 maandZiggo sport wil ik deze graag uitzetten. Al 3 dagen lang zegt mijnkpn dat het niet mogelijk is vanwege een technische storing (?) en via de televisie moet ik het na tientalle pogingen later opnieuw maar proberen..

Dit is helaas niet de eerste keer dat het bijna onmogelijk lijkt om een zenderpakket te annuleren... Zeker commerciële bedoelingen dat ik Ziggo moeilijk kan uitzetten. Maar erg vervelend 

Gaarne uw hulp! Daan de Roo

Heb je het al geprobeerd via de afstandsbediening -  menu - instellingen -  zenderpakketten - dan ziggosport uitzetten


Dank voor je bericht. Ja heb ik gedaan dan geeft hij aan dat ik het later nog een keer moet proberen ivm storing (staat code bij) die geeft weer aan later nog een keer proberen....na een uur doet hij dat nog steeds. Bijkomend iets is dat ik alleen vandaag heb om het abonnement uit te zetten anders moet ik weer een maand betalen!


Het beste is om de klantenservice te bellen op 0800-0402 geef aan dat je een medewerker wilt spreken en vervolgens waarom.

Laat je hier even weten of het gelukt is


Dank je,

 

Maar die zijn blijkbaar vandaag niet bereikbaar. Morgen loopt mij abonnement weer een maand door dus dat is te laat......


Verder kan ik alles aanzetten.....behalve Ziggo sport daar kan ik niets mee! Terwijl er gisteren nog stond dat ik vanaf vandaag Ziggo kon opzeggen....als ik het vandaag niet dow dan staat er morgen zeker weer dat ik het met een maand heb verlengt. 

 

Op tv geeft hij de storing STB-wg-14


Probeer het eens via dezechat functie

 

https://www.kpn.com/service/televisie/zenders.htm

 

https://socialchat.secure.force.com/kpn/apex/LiveAgent_Chat_ZM


Beste @Daan1974,

Wanneer heb jij het Ziggo Sport aangemeld? Als je het binnen een maand wilt opzeggen, dan gaat het niet. Je moet dan die maand vol maken anders kun je Ziggo Sport niet afmelden.

Voorbeeld:

5 april aangemeld, afmelden kan pas 5 mei.


Je betaalt de pakketten op dagprijs. Je betaalt, na de eerste maand, dus alleen voor het aantal dagen dat je het gebruikt hebt.

Op de factuur betaal je wel een hele maand want dat gaat vooruit. Maar op de volgende factuur worden het aantal niet gebruikte dagen weer in mindering berekend.

De klantenservice is hiervoor inderdaad op zon- en feestdagen niet (meer) bereikbaar.


Hoi @Daan1974 is het inmiddels al gelukt?
Anders kijk ik graag even met je mee! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

 


Is gelukt vandaag kon je het gewoon weer uitzetten . DankÂ