Skip to main content

Sinds 9 mei 2022 geeft kanaal 134 een foutmelding. Ik heb live tv niet gepauzeerd en toch blijft het aangeven dat het meer dan 300 minuten aan het opnemen is. Als ik wil stoppen dan geeft het een foutmelding. Hierna komt op het scherm de foutcode stb-nmc-400. Vandaag 10 mei hetzelfde geval.

Beide TV ontvangers resetten en ook de KPN modem herstarten helpen niet

Dit betreft alleen kanaal 134. Andere kanalen kan ik gewoon kijken. Wie weet wat er aan de hand is?

Ik moest even flink zoeken maar het betreft een kanaal van het Hindi pakket. Even een beetje een gokje, want kpn geeft op de site de nummering niet: is het Utsav Plus?

Daar is dus duidelijk een storing mee. Onlangs was een zelfde storing ook met andere zenders. Die wat meer bekeken worden.

Als de moderators dit dus doorgeven zullen dus weten waar het te moeten zoeken. 

Hij zal vast wel gewoon werken via de app en website tv.kpn.com. (?) Want dat is een ander platform.

Het zit niet bij jouw thuis.


We kampten met een landelijke storing op kanaal 134. Inmiddels is het kanaal weer te bekijken @stevennagesar


Er is ook storing op kanaal 86 wild Earth.🤔


Ja, inderdaad. Als je Wild Earth op 86 wilt pauzeren geeft ie '’u bent 22 minuten van live'’ stopt even en gaat dan weer gewoon door.

Het is ook niet hetzelfde via zijn eigen nummer 86 via de app en via het ZvdM nummer 42.

En steeds als je 'm OPNIEUW aanzet (86 o.d. decoder) kom je op hetzelfde punt in de uitzending. Alsof ie stil gestaan en teruggespoeld is terwijl je niet keek.

Via de APP / website is de aanvorer niet goed. Steeds grijze blokken in beeld. Via de ontvanger dan weer niet. (kan. 42, want 86 doet überhaupt raar)


@Jeroen_dB .

Ja, inderdaad. Als je Wild Earth op 86 wilt pauzeren geeft ie '’u bent 22 minuten van live'’ stopt even en gaat dan weer gewoon door.

Het is ook niet hetzelfde via zijn eigen nummer 86 via de app en via het ZvdM nummer 42.

En steeds als je 'm OPNIEUW aanzet (86 o.d. decoder) kom je op hetzelfde punt in de uitzending. Alsof ie stil gestaan en teruggespoeld is terwijl je niet keek.

Via de APP / website is de aanvoer niet goed. Steeds grijze blokken in beeld. Via de ontvanger dan weer niet. (kan. 42, want 86 doet überhaupt raar)

 


Ik ga er achteraan @PeterG & @cornelis48, of doet dit kanaal het inmiddels weer? 
Voor in de toekomst kun je beter een geheel nieuw topic aanmaken @cornelis48, als een een specifieke zender niet te bekijken is. 


Wilde net typen dat het helemaal mis is, @Jeroen_dB . 

'’u ligt 528 minuten achter'’ en het beeld blijft zwart; ook geen geluid.

Maar:

LAAT MAAR. Lijkt net nú, tijdens het typen hiervan (12:09) weer gefixt te zijn geworden.

Alleen via de app nog storing met opflitsende grijze vlakken.