Skip to main content

Vanaf het moment dat je met de rode knop youtube opent is het een en al ellende.

Door in de zoekfunctie iets proberen te zoeken wil de app na ieder letter gaan zoeken en video's laden. Hierdoor doet de app niets totdat alle video's zijn geladen.

Als je na 5 minuten eindelijk hebt ingegeven wat je zoekt en de video aan klikt krijg je gewoon een zwart scherm met een balk eronder.

En dan doet niets het meer. Zelf met de home knop duurt het 2 minuten voordat je er weer uit bent!

Hoi ​@RichardRahl en welkom terug op de KPN Community! Zoals je het beschrijft werkt de Youtube app je alleen maar tegen in plaats van dat het je leven wat makkelijker maakt. Dat is niet zoals het hoort.

Omdat je aangeeft dat je Youtube met een rode knop opent via kanaal 201, doe ik de aanname dat je een tv ontvanger hebt met het Linux-besturingssysteem. Dan kun je de app niet apart een herstart geven of opnieuw installeren. Dan raad ik je aan om de tv ontvanger een frisse start te geven. Daarmee laad je opnieuw de software op de tv ontvanger en dan verwacht ik dat het daarna een stuk soepeler moet gaan met de Youtube app. 

Lees gelijk hieronder hoe je precies een frisse start doet.

Laat maar weten of het daarna allemaal beter werkt! 

Reageer