Skip to main content
Beantwoord

Kanaal 233 Ziggo verdwenen uit zenderlijst

• 9 december 2021
  • 9 reacties
  • 1760 keer bekeken

Vandaag omtdekte ik dat kanaal 233 (en verder, tot sport totaal 7) is verdwenen uit de zender lijst.

zenders zijn niet verborgen. Softwaredownload en frisse herstart helpen ook niet

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Barky99 , kanaal 233 is vanaf morgen beschikbaar, zoals vermeld in het topic over de F1.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

9 reacties

• 0 reacties
  • Antwoord
  • 9 december 2021

Hallo @Barky99 , kanaal 233 is vanaf morgen beschikbaar, zoals vermeld in het topic over de F1.

• 0 reacties
  • 9 december 2021
Barky99 schreef:

Vandaag omtdekte ik dat kanaal 233 (en verder, tot sport totaal 7) is verdwenen uit de zender lijst.

zenders zijn niet verborgen. Softwaredownload en frisse herstart helpen ook niet

Heeft u er een abbonement op, dan is het vreemd als deze zender is verdwenen. Als het om de gratis formule 1 gaat, dan komt deze inderdaad morgen beschikbaar.

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 10 december 2021

We zijn inmiddels 20 uur verder, maar ik zie nog geen kanaal 233

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13831 reacties
  • 10 december 2021
beekvang schreef:

We zijn inmiddels 20 uur verder, maar ik zie nog geen kanaal 233

Dat is heel erg vreemd.

Had je een abonnement en heb je die net opgezegd?  (daarom wacht ik voor de safety tot zondag).

Anders, zet met de aan/uit schakelaar achterop de KPN tv decoder de decoder uit (spanning (in de volksmond stroom)) eraf halen.

Wacht 2 minuten zet hem weer aan en laat hem opstarten.

Is hij er nog niet, kijk dan voor de zekerheid bij verborgen zenders (je weet maar nooit).

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 10 december 2021

Ik kon kanaal 233 ook niet vinden. Heb net gelezen dat je in dat geval je tv-ontvanger even met de afstandsbediening moet uitzetten en dan weer aan. Nu kun je wel 233 enz aanzetten. Bij mij is het gelukt.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24534 reacties
  • 11 december 2021

Hi @Barky99, welkom hier. 

JanD schreef:

Nog gelukt? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 11 december 2021
Alex_P schreef:

Hi @Barky99, welkom hier. 

JanD schreef:

Nog gelukt? 

Yep.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+25
  • Moderator
  • 24534 reacties
  • 11 december 2021
Barky99 schreef:
Alex_P schreef:

Hi @Barky99, welkom hier. 

Nog gelukt?