Skip to main content

Vandaag omtdekte ik dat kanaal 233 (en verder, tot sport totaal 7) is verdwenen uit de zender lijst.

zenders zijn niet verborgen. Softwaredownload en frisse herstart helpen ook niet

Hallo @Barky99 , kanaal 233 is vanaf morgen beschikbaar, zoals vermeld in het topic over de F1.

 


Vandaag omtdekte ik dat kanaal 233 (en verder, tot sport totaal 7) is verdwenen uit de zender lijst.

zenders zijn niet verborgen. Softwaredownload en frisse herstart helpen ook niet

Heeft u er een abbonement op, dan is het vreemd als deze zender is verdwenen. Als het om de gratis formule 1 gaat, dan komt deze inderdaad morgen beschikbaar.


We zijn inmiddels 20 uur verder, maar ik zie nog geen kanaal 233


We zijn inmiddels 20 uur verder, maar ik zie nog geen kanaal 233

 

Dat is heel erg vreemd.

Had je een abonnement en heb je die net opgezegd?  (daarom wacht ik voor de safety tot zondag).

 

Anders, zet met de aan/uit schakelaar achterop de KPN tv decoder de decoder uit (spanning (in de volksmond stroom)) eraf halen.

Wacht 2 minuten zet hem weer aan en laat hem opstarten.

Is hij er nog niet, kijk dan voor de zekerheid bij verborgen zenders (je weet maar nooit).


Ik kon kanaal 233 ook niet vinden. Heb net gelezen dat je in dat geval je tv-ontvanger even met de afstandsbediening moet uitzetten en dan weer aan. Nu kun je wel 233 enz aanzetten. Bij mij is het gelukt.


Hi @Barky99, welkom hier. 

Hallo @Barky99 , kanaal 233 is vanaf morgen beschikbaar, zoals vermeld in het topic over de F1.

Nog gelukt? 


Hi @Barky99, welkom hier. 

Hallo @Barky99 , kanaal 233 is vanaf morgen beschikbaar, zoals vermeld in het topic over de F1.

Nog gelukt? 

Yep.

 


Hi @Barky99, welkom hier. 

Nog gelukt? 

Yep.

 

Mooi. 


Dankzij bovenstaande tips doet de zender het hier ook weer 

Super bedankt 

Â