Skip to main content
Ik heb in mei van dit jaar een extra kanaal opgezegd. Daar is een bevestiging van gestuurd. Toch blijft het in rekening gebracht worden. Alle pogingen, van MijnKPN, telefonisch contact en chatfunctie leveren (naastveel frustratie) geen enkel resultaat. Steeds krijg ik te horen dat het nu echt gelukt is en aan het einde van de maand staat het vrolijk op de factuur. Hoe kan ik dit nu eindelijk eens opgelost en terugbetaald krijgen?
De oplossing is dit forum !



Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.




Dankje. Profiel aangevuld.
Hoi @Jvdhar, Welkom op het forum. Ik kan bekijken hoe dit zit. Over welk extra kanaal/pakket gaat het?
Fox Sports
Bedankt @Jvdhar, Ik heb nog een poging gedaan. Het lijkt erop dat het nu goed gaat. Ook ik zie de bevestigingen vanaf mei staan. Waar de kink in de kabel zat weet ik niet. Ik heb in ieder geval de kosten vanaf mei gecorrigeerd. Die kosten worden in mindering gebracht op je eerst volgende factuur. Mocht Fox Sports toch weer in rekening worden gebracht, stuur je dan weer een bericht in dit topic? Dan laat ik het verder onderzoeken.
Dank Marina_ voor je hulp. Ik heb opnieuw een bevestiging ontvangen. Ditmaal zinder bericht dat er een monteur nodig is. Lijkt erop dat het nu goed gaat.
Daar lijkt het wel op. Bij ons in het systeem wordt Fox nu ook niet meer vermeldt. Ik ga ervan uit dat het nu goed gaat. Zo niet, weet je mij te vinden.
De credit is deze maand inderdaad verwerkt. Nu staat Fox Sports alleen niet een maar zelfs twee (!!) keer op de factuur. Ik word hier toch wel heel treurig van. Hoelang gaat dit duren?
Beste @Jvdhar, welkom terug! Ik zie dat jij op 1 september via de ontvanger Fox Sports zelf weer aangezet hebt. Door een fout van onze kant staat deze nu dubbel op de factuur. Dat wordt op de volgende factuur weer gecorrigeerd. Ontzettend vervelend én verwarrend dat dit nu speelt! Het komt dus op de volgende factuur wel in orde. Excuses hiervoor!
Fijn, dank voor je snelle reactie.
Beste Marcia_ het is weer niet gelukt. Er is niet gecorrigeerd op de factuur. Dat betekent nu voor de vijfde maand oprij een foutieve factuur. Hoe is dit toch mogelijk? Graag directe actie!
Ik zie het inderdaad. Ons is verzekerd dat dit automatisch zou gebeuren, dus ik vind het erg vreemd dat dat niet gebeurd is. Ik ga 12,99 euro over de factuur van september vergoeden en dat wordt, helaas, op de volgende factuur in mindering gebracht. Het klopt overigens wel dat Fox Sports op de factuur hoort te staan? Anders zou je deze zelf via MijnKPN uit kunnen zetten. Mijn excuses voor de hele gang van zaken!