Skip to main content

Hallo,
Het zou wel aardig zijn dat in de kpn digitale tvgids het kpn kanaal wordt vermeld.
Ik zocht net via mobiel een bepaalde uitzending op en moest toen toch opnieuw naar de tvgids op tv gaan om hem op het juiste kanaal te krijgen. Als het kanaal nummer erbij zou staan zou ik gewoon het kanaalnummer kunnen intikken op de afstandsbediening
Groet,
Rick Vlaming 

@rvlaming

Beste Rick,

Alle kanaalnummers staan keurig vermeld in de KPN Zenderoverzicht radio en TV op de website van KPN zelf.
Als je op deze pagina helemaal naar beneden scrolt, kun je de meest actuele zenderlijst ook downloaden als PDF (onder het kopje interactieve TV), en deze vervolgens uitprinten en bij je televisie en/of TV ontvanger neerleggen.

Dan heb je altijd alle kanaalnummers binnen handbereik, en kun je dus met de afstandbediening van de TV ontvanger direct het kanaalnummer invoeren/intikken.

Wanneer de kanaalnummers in de digitale TV gids komen te staan, is nu nog niet bekend, hopelijk bij één van de volgende update’s.
Misschien dat één van de moderators dat misschien al weet.

Tot dan kun je het in elk geval doen met de zenderlijst!

 


Als je tv van kpn al wat langer hebt weet je de zendernummers van je favoriete zenders toch t.z.t. wel uit het hoofd.

Ik vind het soms ook lastig dat er geen zendernummers in de app op de mobiel zijn te zien.

Maar… op de tv ontvanger en in de app kun je een zender als het goed is via zoeken (vergrootglas) ook op naam vinden.

Genummerde lijst (PDF, dus af te drukken)

Genummerde lijst online (Breedbeeldweetjes)