Skip to main content

Ik kan geen kanalen kiezen. Blijft op 6 (SBS) staan HDMI1is aangesloten en gekozen op tv

Hmm, dat is niet zo handig natuurlijk @kanaal kiezen :slight_frown:

Is het uiteindelijk wel gelukt of loop je nu nog steeds tegen dit probleem aan? Zo ja, zou je de ontvanger dan eens willen resetten? Ik ben benieuwd of het allemaal weer vlekkeloos werkt nadat de software opnieuw ingeladen is :slight_smile:


Inmiddels gelukt :relaxed: Alles doet het nu, behalve tv uitzetten via AB.
Vermoed dat het komt door soundbar :zipper_mouth:


Gelukkig maar!

Jammer dat het aan- en uitzetten van de tv nog niet lukt, kan je wel het geluid harder en zachter zetten of lukt dat ook niet meer? Als dat ook niet meer gaat, kan het zijn dat de koppeling tussen de afstandsbediening en je tv op het moment niet aanwezig is. Ik wil je dan ook aanraden om de afstandsbediening even opnieuw te koppelen :blush:


Alles lukt behalve aan/uit TV. Modem dus wel en overige zaken ook.
Zet nu de soundbar uit en gaat tv ook uit. Aanzetten andersom.
Ik heb van alles geprobeerd en laat het nu maar zo :smirk:

 


Hmm, dit klinkt inderdaad alsof de tv en soundbar dusdanig aan elkaar gelinkt zijn dat onze afstandsbediening wordt ‘overruled’. Merkwaardige situatie, weet hier ook geen oplossing voor omdat ik niet weet hoe je tv en soundbar in verbinding staan met elkaar en het hier om 2 ‘niet-KPN’ apparaten gaat.

Zou je toch de afstandsbediening opnieuw willen koppelen? Kan goed zijn dat het daarna wel weer werkt :slight_smile:


Heeft het opnieuw koppelen van de afstandsbediening nog iets uitgemaakt @kanaal kiezen?


Ja, het is inmiddels opgelost. Bedankt!!


Ah gelukkig maar, bedankt dat je het nog even laat weten :blush: