Skip to main content

Ik heb een smart TV van Philips gekregen als nieuwe klant van KPN maar ik kan de zenders niet laden ,kan wel ID en frequentie veranderen maar weet niet welke deze zijn.Kan wel de KPN interactieve app installeren en op die manier TV kijken deze geeft helaas geen scherp beeld.Graag advies wat ik kan doen 

Beste @Ton Burer,

Je moet de kanalen niet via de tv zoeken. Netwerk ID en frequentie is voor coaxkabel (Ziggo) KPN gebruikt tv ontvanger(s) via het UTP netwerk. En de tv zet je op HDMI. 


Hallo @Ton Burer ,

Het gaat waarschijnlijk om een ontvanger van KPN TV.  Ik neem aan dat je de ontvanger hebt aangesloten met een HDMI-kabel. 

Heb je wel een menu in beeld?


1.  Selecteer het juiste input kanaal op de afstandsbediening van jouw TV middels de source knop. De source-knop verschilt per type afstandsbediening. Dit kan variëren van een vierkant met een pijl erin tot een EXT of AV knop.
2. Kies nu het juiste input kanaal (ook wel extern kanaal). Weet je niet welke de juiste is? Ga ze dan 1 voor 1 langs door op de source-knop te drukken. Wacht elke keer 10 seconden voordat het beeld verspringt. Bij het juiste input kanaal verschijnt het KPN-TV menu of live tv.

 

 


Beste @Ton Burer, welkom! Ben je eruit gekomen met hulp van de reacties hierboven?


Ja,het is gelukt,stom dat ik daar zelf niet aan gedacht heb maar alles is ok nu.Bedankt iedereen die gereageert heeft!