Skip to main content

Beste lezer,

al jaren gebruik ik 2 tv kastjes Arris VIP2952. eentje ervan is kapot serienummer M11442TWE228. Hoe kan ik een nieuw kastje krijgen? 

Goedenavond @tesmar: welkom en bedankt voor jouw vraag!

Wat vervelend dat één van de TV ontvangers defect is. De TV ontvanger functioneert helemaal niet meer? Kan het ook aan de stroomadapter van de TV ontvanger liggen: heb je dat al uitgetest met de stroomadapter van de TV ontvanger die het nog wel doet?

Onze apparatuur heb je in bruikleen, dus als deze defect is, kun je deze omruilen. Een omruilafspraak kan als volgt geregeld worden:

  • Telefonisch via 0800 0402: 7 dagen per week bereikbaar, tussen 8 en 22 uur.
  • Dezelfde openingstijden gelden ook voor onze chat. Je kunt via onze contactpagina een chat opstarten door te klikken op ‘Administratie’ en vervolgens op “Ik heb een andere vraag en wil graag contact hebben'. Je kunt dan een chat starten door op ‘Naar chat’ te klikken.
  • Of via ons: vul jij jouw profiel aan met het klantnummer, postcode en huisnummer, geboortedatum van de contractant, mobiele nummer en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is? In het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je extra informatie kwijt. Geef je hier een seintje als je het profiel aangevuld hebt? Dan weet ik dat ik voor je aan de slag kan!