Beste KPN,
Afgelopen week heb ik telefonisch contact met jullie opgenomen in verband met een niet goed werkende 4K TV-ontvanger. Bij iedere zender bleef het geluid namelijk happeren, wat erg irritant is. Met onze andere 4K TV-ontvanger (dezelfde HDMI kabel, dezelfde televisie) hadden wij dit probleem niet. Na het telefonisch contact is er afgesproken dat ik de dag erna een nieuwe ontvanger zou krijgen, en dat ik mijn oude (kapotte) ontvanger gelijk kon inleveren. Zo gezegd, zo gedaan. Dag erna bij PostNL servicepunt mijn ontvanger ingeleverd en de nieuwe opgehaald. Maar tot mijn teleurstelling blijkt de nieuwe ontvanger thuis een reguliere ontvanger te zijn, en geen 4K TV-ontvanger. Nu heb ik al wederom 2x telefonisch contact opgenomen met KPN (elke keer helaas weer minstens 30 min in de wacht...), maar elke keer zegt wordt er gezegd dat dit opgepakt wordt de dag erna, of 'ik heb daar de bevoegdheid niet voor en een andere collega wel'.… etcetera.
Conclusie: zou ik alsjeblieft een 4K TV-ontvanger naar mijn huisadres of postNL servicepunt toegestuurd kunnen krijgen, zoals dat hoort bij mijn huidige abonnement?
Met vriendelijke groet,
Raphael