Skip to main content

Goedemorgen, mijn adapter van mijn digitenne doet het niet meer. Graag zou ik een nieuwe ontvangen zodat ik weer tv kan kijken.

 

Mvg Miranda Burghout

Beste @Dejaykey24, welkom! Ik help je er graag verder mee. Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Wil je ook het CAS ID van de betreffende ontvanger in je profiel zetten? Dat kan het beste onder ‘persoonlijke opmerkingen'. Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan ga ik voor je aan de slag. 


Goedemiddag, als het goed is staat alles nu in mijn profiel. 

 

Mvg M. Burghout 


Bedankt voor je gegevens! Ik zie dat je het serienummer vermeldt hebt in je profiel. We hebben het CAS-nummer nodig. Het CAS-nummer staat onderop de ontvanger en begint met 46, 64, 70 of 80. 
Geef je weer een seintje als je je profiel hebt bijgewerkt? Dan maken we het voor je in orde:blush:


Goedemorgen, als het goed is staat nu ook het casnummer erop. Mvg Miranda


Dank voor het aanvullen, @Dejaykey24. Alleen ik zie helemaal geen Digitenne in je abonnement. En het serienummer dat je geeft betreft een interactieve ontvanger. Dus ik ga er dan vanuit dat je dan ook daar een nieuwe adapter voor nodig hebt :) Die heb ik zojuist voor je verzonden. Je hebt hem met een dag of twee in huis.