Skip to main content
Beantwoord

Kapotte adapter tv-ontvanger

• March 6, 2021
  • 10 reacties
  • 70 keer bekeken

De adapter van mijn Arris tv-ontvanger is stuk.

Kan ik een nieuwe bestellen?

Beste antwoord door Vikash van KPN

Je kan morgen na 14.30 uur jouw tv-ontvanger en stroomadapter omruilen bij de Plus in Halsteren voor een nieuwe. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

• March 6, 2021

Goedenavond @hanskla, welkom! U kunt het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Deze mensen kunnen je zeker verder helpen hiermee. Hopelijk is het snel opgelost!

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 6, 2021

Ik heb de aanpassingen gedaan

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @hanskla. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat de stroomadapter defect is. Ik heb onze logistieke afdeling gevraagd om een nieuwe toe te sturen. Zodra ik een antwoord heb op deze vraag, laat ik het hier weten.:blush:

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

@hanskla Heb je inmiddels al een nieuwe stroomadapter in huis?

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 15, 2021

Nee, helaas nog niets ontvangen.

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Dan ga ik het nog eens doorgeven

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 15, 2021

Bedankt

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 15, 2021

Je kan morgen na 14.30 uur jouw tv-ontvanger en stroomadapter omruilen bij de Plus in Halsteren voor een nieuwe. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 22, 2021

Hallo,

Ik heb de nieuwe ontvanger met adapter binnen.

Ben helaas de afstandbediening kwijt geraakt. Kan ik een nieuwe krijgen (evt tegen betaling)?

Groeten,

Hans Klaassen

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat goed dat je de nieuwe tv-ontvanger (+adapter) al hebt ontvangen. Je kan eenvoudig en snel een nieuwe KPN afstandsbediening via de onlinetool bestellen, door in te loggen met je KPN ID.