Skip to main content

De adapter van mijn Arris tv-ontvanger is stuk.

Kan ik een nieuwe bestellen?

Goedenavond @hanskla, welkom! U kunt het volgende doen: Zou je je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Bij persoonlijke opmerkingen ook de laatste 4 cijfers van je IBAN. Deze gegevens kan alleen jij zien en de KPN moderators. Deze mensen kunnen je zeker verder helpen hiermee. Hopelijk is het snel opgelost!


Ik heb de aanpassingen gedaan


Hoi @hanskla. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat de stroomadapter defect is. Ik heb onze logistieke afdeling gevraagd om een nieuwe toe te sturen. Zodra ik een antwoord heb op deze vraag, laat ik het hier weten.:blush:


@hanskla Heb je inmiddels al een nieuwe stroomadapter in huis?


Nee, helaas nog niets ontvangen.


Dan ga ik het nog eens doorgeven


Bedankt


 Je kan morgen na 14.30 uur jouw tv-ontvanger en stroomadapter omruilen bij de Plus in Halsteren voor een nieuwe. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. 


Hallo,

Ik heb de nieuwe ontvanger met adapter binnen.

Ben helaas de afstandbediening kwijt geraakt. Kan ik een nieuwe krijgen (evt tegen betaling)?

 

Groeten,

Hans Klaassen


Wat goed dat je de nieuwe tv-ontvanger (+adapter) al hebt ontvangen. Je kan eenvoudig en snel een nieuwe KPN afstandsbediening via de onlinetool bestellen, door in te loggen met je KPN ID.