Skip to main content

LS, ik heb drie DVS 1200 units, twee voor de woonkamer beneden en een voor boven in de slaapkamer. Vorig jaar waren er problemen die met 3 nieuwe DVS 1200 units werden opgelost. Op dit moment is de internetverbinding wederom slecht. Na van alles geprobeerd te hebben, resetten , matchen, wisselen van positie en stopcontact  etc is het duidelijk dat een van de drie DVS units echt kaduuk is. Ik wil graag kosteloos een nieuwe vervangende DVS 1200 unit. Valt binnen de garantie periode. Ik ga de gemaakte afspraak met de monteur as woensdag cancellen. Het lijkt me niet redelijk dat ik 50 euro plus moet betalen vanwege aanhoudend en terugkerend disfunctioneren van DVS 1200 units. Opmerkelijk trouwens dat KPN deze ook (veel?) voorkomende foutoorzaak niet vermeld op haar website. Dat had mij (en anderen met hetzelfde probleem/oorzaak ) veel ergernis en onderzoektijd bespaard. Graag een spoedige reactie, nu kunnen we op de slaapkamer geen TV kijken, mvg Jacob Coert 

Als de garantie verlopen is zult u gewoon nieuwe moeten kopen @Pascal81.


Als de garantie verlopen is zult u gewoon nieuwe moeten kopen @Pascal81.

Dit.  Ik kan er weinig anders van maken, @Pascal81 . Of een kabel, indien mogelijk. 


Hallo @Pascal81 ze zijn wel in prijs verlaagd, waren eerst €80, nu ‘slechts’ €65, scheelt toch weer.

https://apparatuurvoorthuis.kpn.com/nl/437811/draadloze-verbindingsset-1200-2-adapters/

 


Hallo @Pascal81 ze zijn wel in prijs verlaagd, waren eerst €80, nu ‘slechts’ €65, scheelt toch weer.

Dan mag Pascal wel snel zijn. Waarschijnlijk word nu de aanwezige voorraad verkocht. Straks als de voorraad op is komt er een nieuw model beschikbaar wat waarschijnlijk duurder is dan 80 euro. 

Denk ik.

Dat was met de Experia WiFi's ook zo. Die werden steeds goedkoper en opeens waren ze er niet meer. De witte SuperWiFi's hetzelfde verhaal.