Skip to main content

mijn tv ontvanger is kapot; een overheersende roze waas wanneer tv beelden bekijk.

als ik de radio of airplay optie aanzet dan heb ik wel de correcte kleurstelling inĀ beeld.

ik krijg met geen mogelijkheid een service-nummer gevonden (op internet of via apps) om dit te bespreken en de tv-ontvanger te laten verwisselen.

kom op KPN!

0800 0402

Zeg tegen de computer dat je een medewerker wilt spreken.Ā 


ik wil mijn kapotte tv- ontvanger laten vervangen, maar vind met geen mogelijkheid een tel. nummer (op internet of de KPN apps) om dit te regelen.

Kom op KPN!

Ā 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


ik wil mijn kapotte tv- ontvanger laten vervangen, maar vind met geen mogelijkheid een tel. nummer (op internet of de KPN apps) om dit te regelen.

Kom op KPN!

Je hebt zelf een topic gemaakt, en daar is 26 minuten geleden al antwoord gegeven:Ā https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/kapotte-tv-ontvanger-505467?postid=1047027#post1047027

Ā 

Admin: bericht naar lopend topic verplaatst


Tnx Nick,Ā 

ga ik proberen.


Hoi @KingKpn, welkom! Fijn dat Nick het telefoonnummer al heeft gegeven. Heb je ook al contact gehad?

Over het algemeen wijst een probleem zoals dit op een HDMI kabel die niet helemaal goed meer is, of niet helemaal goed ingeplugd zit. Kijk daar eens naar of het met opnieuw inpluggen van de kabel of vervangen door een nieuwe ook opgelost is.Ā 


Hi Eric,Ā 

Had beide hdmi kabels( tussen tv, versterker en ontvanger) vernieuwd en software vd ontvanger verwijderd en opnieuw gedownload en nogĀ dezelfde klacht.

Inmiddels een nieuwe tv-ontvanger van KPN ontvangen en vĆ“ila,Ā de klacht is opgelost.


Top, goed om dat te horen, dank dat je het nog even hebt laten weten :)