Skip to main content

Beste, 

Wij hebben 3 tv ontvangers (2 oudere van Telfort en 1 nieuwe van kpn via hetzelfde abonnement), echter werkt 1 ontvanger helemaal niet meer, tenminste deze geeft een foutcode aan dat ik de modem moet herstarten, en blijft hangen op het “ ip adres ophalen “ process, en start dus niet op. Maar als ik de kpn ontvanger erin doe op deze tv werkt het zonder problemen dus volgens mij is de tv ontvanger gewoon kapot. De andere tv ontvanger van Telfort krijgt sinds deze week ook soms wat problemen, willekeurig opnieuw opstarten, maar werkt daarna wel.

Mijn vraag dus kan ik een nieuwe tv ontvanger ontvangen? En de oude opsturen?

Of is het zelfs handig om ze gelijk allebei te ontvangen?

graag verneem ik van u!i

 

 

Doorloop onderstaande link even

 

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006


Oké dit heb ik gedaan, en heb me ontvanger geselecteerd maar dan gebeurd er niks?

het gaat om de onderstaande geselecteerde:

 


Bel de klantenservice KPN want dit schiet niet op tel,nr 0800-0402


Wat is dat nou weer voor een service ? Heb alles in het forum gezet wat er nodig is om een nieuwe op te sturen …, en nu moet ik telefonisch precies hetzelfde verhaal gaan doen? Bij Telfort gaf ik aan dat hij kapot was en kreeg ik gewoon een nieuwe opgestuurd, snap niet zo goed waarom dat nu ineens allemaal zo moeilijk moet zijn..


Zo moeilijk hoeft het ook allemaal niet te zijn. De link is niet voor kapotte ontvangers.  Wel is de tijd van zomaar omruilen voorbij en ze zullen eerst kijken of er nog leven in zit. Is de ontvanger direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?


Waarom krijg ik een link toegestuurd die niet gaat over kapotte ontvangers ?? Dat slaat dan toch nergens op?

Hij zit direct op de box aangesloten, maar zoals je kan lezen heb ik het met een andere ontvanger geprobeerd op precies dezelfde plek, en dat werkt wel prima.

dus heel simpel de ontvanger doet het niet meer, dit is geen hogere wiskunde.


Ok @jimny en ik zijn maar gewoon klanten die je willen helpen. Op dit forum helpen klanten elkaar en springt de moderator bij als we er niet uit komen. De toon die je aanslaat is niet prettig. Ik laat het hier dan ook bij. De moderator reageert over een paar dagen. Succes.


Welkom bij ons op het forum @Raymondhage. Jimny en Joep zijn inderdaad net zoals jou klanten, zij proberen medeklanten vrijwillig te helpen. Het is natuurlijk nergens voor nodig om hen dan aan te vallen :slight_smile:

Met de genoemde link kunnen tv-ontvangers die geen Netflix ondersteunen vervangen worden, als je een ouder type ontvanger had gehad had je die op die manier snel kunnen omruilen. Doordat het een nieuwer model is lukte het niet op die manier. Heb je ondertussen al wel contact gehad met de klantenservice en is daarbij een ruil in gang gezet, of nog niet? Als dat niet zo is kan je jouw forumprofiel volledig invullen en hieronder een seintje geven, dan kijk ik met je mee.