Skip to main content

Mijn tv ontvanger is kapot. De tips op de website heb ik gevolgd, helaas zonder suvves. Via mijn kpn lukt het niet om dit door te geven. Hoe kan ik de klantenservice bereiken?

Gr NicoletteĀ 

Bellen met 0800 0402.


Chatten kan ook en als u hier de gegevens in u profiel kan zetten, kunnen medewerkers ook aan de slag. Duurt via het forum alleen wel iets langer.

Brand er helemaal geen lampje meer? Heeft u de router als eens een simpele reset gegeven, hoe zitten de kabels verbonden. Heeft u iets meer info voor ons?

Ā 


Hi Jeroen, resetten lukt niet, ik kom niet eens op het opstartscherm. In het rood branden er rode letters. oa HD en REC. In lichtgroen zie ik zwak de cijfers 8.8.:8.8. Aan de kabels ligt het niet. De tv ontvanger van boven doet het beneden wel.

Mijn klantnummer is **************.

Ā 

Groet NicoletteĀ 

Ā 

*Admin: gegevens verwijderd en toegevoegd aan profiel in verband met privacy.
Ā 


Je zoek even de stekker er voor 10 minuten uit kunnen halen en het knopje aan de bovenkant 10seconden(terwijl de stekker uit het stopcontact is)Ā kunnen indrukken om de ontvanger volledig te ontladen,Misschien helpt dat.


Hoi @Nicolette2705Ā en welkom op het forum! Ik zie dat je al hulp en tips van de andere gebruikers hebt gekregen. Super! šŸ˜ Mocht de ontvanger nog niet werken, ook niet na het stroomloos maken, zou je dan jeĀ forumprofielĀ aan willen vullen met je postcode, huisnummer en de naam en geboortedatum van de contractant? Dan kan ik de verbinding doormeten om te zien of ik de ontvanger weer wakker kan krijgen. šŸ™‚ Als je hier een seintje geeft wanneer je je profiel aangevuld hebt pak ik het verder op!Ā 


Goedemorgen, ik heb mijn profiel aangevuld!

Gr NicoletteĀ 


Bedankt! Ik kreeg vanuit mijn systeem ook totaal geen respons van je ontvanger, dus ik heb een omruil aangevraagd. šŸ™‚ Je ontvangt een SMS met de locatie van het PostNL punt waar de ontvanger op geleverd wordt en met de omruilinstructies. Neem deze goed door! Hij ligt morgen na 14:30 voor je klaar, je ontvangt ook een SMS wanneer hij geleverd is. Dan kan de oude met pensioen.Ā 


Super! Dank je wel Sanne voor je hulp. Fijne avond nog,Ā  groet Nicolette