Skip to main content

Hallo, ik heb 2 tv ontvangers waarvan de Motorola het wel gewoon doet op mijn tv, maar de Artis niet. Ik heb alles al geprobeerd, resetten etc. maar hij werkt niet meer. Hij is super traag en het duurt soms bijna 1 minuut voordat hij reageert. Graag zou ik een nieuwe willen ontvangen want ik betaal er wel voor. Graag hoor ik hoe dit geregeld gaat worden.

Hoi @Loekie1304 . Welkom op het forum.

Als ik het goed begrijp werkt die tuner nog wel maar is ‘ie super traag? Heb je ook geprobeerd om de tuner te resetten? 

https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm

Mocht dat niet werken kun je dan je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? 


@Erwin_ en @Loekie1304 , de Motorola ontvanger dient ondanks dat deze het doet gewoon te worden omgeruild. Deze wordt gratis vervangen voor een andere. Je kan 0800-0402 bellen (gratis nummer KPN). Dan kan je gelijk wanneer de anderen ontvanger nog steeds niet werkt (na resetten zie eerder bericht van Erwin) dit doorgeven.


De link werkt niet

 ik ga bellen


Als je daar vastloopt, geef mij een seintje. 


Er is een nieuwe tv ontvanger onderweg. Maar ik heb nog steeds geen adres waarnaar ik de ontvanger naartoe moet sturen. Ik zou dat per mail krijgen maar heb niks ontvangen. Graag hoor ik het retourneren zodat ik het netjes kan opsturen 


Vaak wordt die ontvanger direct omgeruild, d.w.z. je moet de oude inleveren om de nieuwe in ontvangst te kunnen nemen.


Hoi @Loekie1304 . Als mijn collega een zogenaamde swap in het systeem heeft gezet, heb jij per SMS een bericht gekregen waarin een PostNL punt staat waar jij je tuner kunt omruilen. Dan is het dus belangrijk dat je oude tuner meeneemt om ter plekke te worden omgeruild.

Mocht het anders gegaan zijn, wil ik dat graag weten.