Skip to main content

Sinds vandaag doet min tv ontvanger HMBB 2260 het niet meer. 

Hij word niet herkend door mijn tv. Alles geprobeerd, aan / uit, stekker erin/uit, software ge update. 

Knopje/lichtjes branden en reageert op afstandbediening, maar op de tv niks. 

Hoe snel en waar kan ik zorgen dat er een nieuwe, vervanging komt…….

Ben hier nu al uren mee bezig en had graag gewoon iemand gesproken, nu alles via internet moeten uitvogelen (is niet mijn sterkste punt) 

Wie kan mij helpen ?? 

 

 

Goedemiddag heb u ook wel eens een andere HDMI punt op u tv geprobeerd. ikzelf weet niet hoe oud u tv is🤔


deze tv is nog geen 2 jaar oud. Op advies HDMI kabel vervangen, helpt niet.


wat vreemd moet dan toch goed zijn .misschien toch decoder stuk .even bellen dan 0800 0402 gratis 🤔


Hi @ellenvdb! Welkom op ons KPN Forum. Fijn dat je ons gevonden hebt. Lekker bezig hoor:muscle: ! Je hebt al stappen in de juiste richting gezet, om het probleem opgelost te krijgen:smile: . Balen natuurlijk, dat de tv de ontvanger nog steeds niet herkent wordt.
Zo te horen werkt de ontvanger prima. Ik vraag me af wat voor melding er in beeld verschijnt? Bijvoorbeeld:  Geen signaal 
Wat voor merk en type tv heb je? Zou daarnaast je gegevens willen invullen in je profiel? Dan kunnen we eventueel met je meekijken! 


Ellen, ik heb helaas niets meer van je gehoord, dus ik neem aan dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


Reageer