Skip to main content

Hallo,

1 van de 2 ontvangers die we hebben is kapot, de de stroom aansluiting naar de voeding toe hapert continue, het is niet de voeding of kabel want met die van de andere ontvanger werkt het ook niet. Daarbij heeft de ontvanger al lang opstart probleem , die wilde ik proberen verhelpen maar dat kan dus nu niet meer. Hoe krijg ik een vervanger voor deze ontvanger ?

Groet,

Jos.

 

Hoi Jos. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw tv-ontvanger defect is. Ik zal voor je uitzoeken hoe je een nieuwe kan krijgen hiervoor. Ik zie dat je jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer al achter hebt gelaten. Wil je het serienummer ook achter laten in het KPN Forum profiel? Het serienummer vindt je op de onderkant van de tv-ontvanger en mag je achterlaten in het “Persoonlijke opmerkingen” veld. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan?


Hallo Vikash,

 

bedankt. serienummer is toegevoegd.

 

Groet,

Jos.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik zie dat je op dit moment Interactieve TV afneemt met één TV-ontvanger. Deze tv-ontvanger heeft een andere serienummer dan dat jij hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel. Ik heb daarom helaas niet de mogelijkheid om deze ontvanger om te ruilen. 


nee, dat klopt niet, ik betaal ook elke maand voor een 2e ontvanger, probleem is misschien dat degene waar ik het serie nummer van heb doorgegeven nog nooit heeft gewerkt op dit adres, want daar zaten meer problemen in en door verbouwingen was er tot op heden geen noodzaak, nu probeer ik het op te lossen, blijkt de ontvanger kapot  en dan nu dit antwoord. Als jullie het niet kunnen terugvinden dan krijg ik graag een 2e ontvanger opgestuurd want daar betaal ik wel voor.  

 

Groet,

Jos.


Ah oke, dan is dat de reden waarom ik deze tv-ontvanger niet tegen kom in onze systemen. Ik heb helaas zelf niet de mogelijkheid om deze omruil in gang te zetten en heb het daarom doorgezet naar onze logistieke afdeling. Zodra ik een reactie hierop ontvang kom ik er op terug.


Het is gelukt! Onze logistieke afdeling heeft zojuist een nieuwe tv-ontvanger naar het dichtstbijzijnde servicepunt, Primera in Arnemuiden. Op donderdag 28 januari 2021 na 14:30 uur kan jouw defecte ontvanger omruilen. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. 


Bedankt!