Skip to main content

Via de eindejaarskalender eens gekeken naar de Stingray karaoke app. Na opstarten app hangt de tv-ontvanger zich spontaan op. Reageert nergens meer op, ook niet op de uitknop op de bovenkant. Alleen een harde reset door uit-aan-knop van de voeding helpt. Vervolgens weer een tijdje bezig om op te starten. Het duurt een eeuwigheid om bijvoorbeeld de gids weer te laden.

Hebben meer personen last van dit fenomeen? Ik heb de indruk dat mijn tv-ontvangers verouderd zijn. Is eigenlijk ook maar gewoon een computer. Die gaan normaal 3-5 jaar mee. Die van mij zijn  toch al wat ouder. Software-updates zijn wel uitgevoerd maar de hardware lijkt het niet bij te kunnen benen.

Oh ja, karaoke zullen we maar niet proberen. Ik heb geen zin om iedere keer die tv-ontvanger te moeten resetten. Leuke actie...

Hallo @Wilfred68, wat balen dit! Je kunt het beste even checken via onze omruiltool of je nieuwe tv-ontvangers kunt krijgen. Mocht ik daarna toch nog iets voor je kunnen doen, wil je het me dan laten weten?


Ik heb twee nieuwe tv-ontvangers besteld.