Skip to main content

Het duurt extreem lang dat mijn itvkastje opdtart

Als ik mijn iTV ontvanger aanzet duurt het ontzettend lang voordat ie daadwerkelijk opstart


Als ik mijn iTV ontvanger aanzet duurt het ontzettend lang voordat ie daadwerkelijk opstart

Welk type ontvanger heb je?


@Hilda1967 mocht het een Motorola 1853 zijn, dan kun je via deze onderstaande link de Motorola omruilen voor een nieuwere versie TV ontvanger:

Apparatuur omruilen


Het is een Artis vip2952


Arris in plaats van artis


Dat is een recente ontvanger dus daar kan het niet aan liggen. Ook is het geen VIP5202 die uit een diepe slaapstand komt (als dat zo ingesteld is). Zet je de ontvanger wel gewoon op standby of haal je hem echt van de stroom af als je hem aanzet. Dat duurt namelijk langer. Wellicht kun je iets instellen in het menu bij ‘instellingen’, bijvoorbeeld iets van spaarstand of standby o.i.d.? 


Hoi @Hilda1967. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw tv ontvanger traag opstart. Wil je ongeveer aangeven hoeveel seconden/minuten je bedoeld met traag? Heb je de tv-ontvanger al eens resetten. Ik hoor graag of dat het probleem oplost. Laat je ook alvast jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel?


Hoi @Hilda1967. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw tv ontvanger traag opstart. Wil je ongeveer aangeven hoeveel seconden/minuten je bedoeld met traag? Heb je de tv-ontvanger al eens resetten. Ik hoor graag of dat het probleem oplost. Laat je ook alvast jouw gegevens achter op het KPN Forum profiel?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het d.m.v. een reset of via een andere weg hebt opgelost. Anders hoor ik het graag!


Reageer