Skip to main content

Kinderslot verwijderen op en via laptop

Dat is gelijk aan zoals het op de decoder staat. Wil je het op laptop en app anders hebben dan pas je dat  aan in de decoder. Die aanpassing zal dan ook doorwerken op de laptop.

Het kan alleen via de decoder thuis aangepast worden.


Ja, door mijn handicap en geklungel van mensen die proberen mijn tvontvanger weer aan te sluiten lukt dat me dus niet. Vandaar de vraag of het via de laptop kan.

Ik zal je tip opslaan en aan iemand voorleggen.

Bedankt, Marleen


Heel jammer met de decoder thuis. Pas als die weer is aangesloten en werkt dan kun je via het menu daarop de kinderslotinstellingen aanpassen die dan ook doorwerken via de laptop/app. Er is helaas geen andere route.


Ik vind het trouwens apart dat je via ITV online het kinderslot niet uit en aan kan zetten. Alleen de erotiekzenders kun je uitzetten via de website. Dat vind ik erg vreemd. Opnames en andere instellingen kun je wel bedienen via de site.

 


Hoi @Hesebeesje . Ik kan het alleen maar beamen. Dat kan alleen via de tuner.

Is het ondertussen gelukt?


Bedankt voor alle reacties. 

Helaas is het aantal bezoekers gedaald en de twee mensen die nog wel bij me langskomen zijn nutteloos wat beteft het aansluiten van de tv-ontvanger.

Zelf kan ik er echt niet bij daar mijn modem onder mijn hoog-laagbed gepropt zit. wel erg hinderlijk, want technisch weet ik wel wat er moet worden gedaan. Maar nu staar ik dus naar een niet werkende tv aan.

Wel jammer dat iedereen andere namen egeft aan modem en tv-ontvanger: Decoder, tuner…

Nu is het een kwestie van de juiste persoon over de vloer zien te krijgen, maar daar hebben momenteel wel meer mensen last van ! :desktop:


Hmm. Ik heb wel eens via een noodgreep zoiets opgelost. Dat wil ik best opnieuw proberen. Geen garanties aangezien ik iemand buiten het proces om moet vragen.

Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

Â