Skip to main content
Beantwoord

Kids profiel knop werkt niet

  • February 9, 2020
  • 2 reacties
  • 68 keer bekeken

Goedemorgen,

 

Ik probeer in de kids omgeving te komen. Maar ik krijg een foutmelding dat ik een plus pakket of kids pakket moet hebben. Nu hebben wij een pluspakket dus hoe activeer ik de kids omgeving?

Beste antwoord door Susan_

Goedenavond @RvR80, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat onhandig dat je nu niet in de Kids omgeving kan komen.. Er zijn 2 ingangen naar de Kids-omgeving, heb je beide al getest en werken beide niet?

  • De eerste mogelijkheid is via een speciale "kids" tegel in het "kijken-menu". De tegel is alleen zichtbaar op tablets én als je het juiste pakket hebt (Plus en/of Kids).
  • Daarnaast kan je de Kids-omgeving ook bereiken via "Mijn Profiel". Hier vind je naast je eigen profielafbeelding, de "Kids" knop


Daarnaast ben ik benieuwd op welk apparaat je dit probeert, een laptop, tablet of mobiel toestel? Want is het echt alleen te gebruiken op een tablet!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • February 11, 2020

Goedenavond @RvR80, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Wat onhandig dat je nu niet in de Kids omgeving kan komen.. Er zijn 2 ingangen naar de Kids-omgeving, heb je beide al getest en werken beide niet?

  • De eerste mogelijkheid is via een speciale "kids" tegel in het "kijken-menu". De tegel is alleen zichtbaar op tablets én als je het juiste pakket hebt (Plus en/of Kids).
  • Daarnaast kan je de Kids-omgeving ook bereiken via "Mijn Profiel". Hier vind je naast je eigen profielafbeelding, de "Kids" knop


Daarnaast ben ik benieuwd op welk apparaat je dit probeert, een laptop, tablet of mobiel toestel? Want is het echt alleen te gebruiken op een tablet!


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • February 18, 2020

@RvR80, ik heb geen reactie meer gehad. Kan je aangeven of je hier nog hulp bij kan gebruiken?