Skip to main content

Kijk het hele weekend naar de Formule 1 Dutch GP op Zandvoort

• August 29, 2025
  • 11 reacties
  • 504 keer bekeken
Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33

De voorspellingen zijn weer gedaan, de banden worden warm gereden en Zandvoort stroomt vol met Max Verstappen fans: dit weekend is de Dutch Grand Prix 2025! De vrije trainingen, kwalificatie én de race zijn dit weekend voor iedereen met KPN TV te zien op Viaplay TV. Schakel dus snel naar kanaal 51 om niets te missen. 

Waar kan ik de Grand Prix van Zandvoort kijken?

Viaplay TV zendt alle trainingen, kwalificatie en de race uit. Viaplay TV zit in het basispakket en vind je op kanaal 51. Ook kan je kijken via de TV+ App voor mobiel en tablet én de TV+ App voor smart-tv

Wanneer wordt er dit weekend gereden?

Datum Sessie Tijd
Vrijdag 29 augustus Vrije training 1 12.30 uur
Vrijdag 29 augustus Vrije training 2 16.00 uur
Zaterdag 30 augustus Vrije training 3 11.30 uur
Zaterdag 30 augustus Kwalificatie 15.00 uur
Zondag 31 augustus Race 15.00 uur

Wat kijk ik dit weekend nog meer op Viaplay TV?

• De F1 ACADEMY™: opkomende vrouwelijke rijders strijden tegen elkaar om de winst.
  • VROOOOOM: Rob Kamphues blikt met verschillende gasten terug op de dag.
  • Herhalingen van de Grand Prix: niet live kunnen kijken of krijg je er geen genoeg van? Kijk dan naar de herhaling van de kwalificatie en de race!

En jij?

Zit je ook klaar voor Max Verstappen? Of juich je voor een andere coureur? Wie start er zondag op pole position? En hoe ziet het podium er na de race uit? Laat het hieronder weten en we zien na zondag wie er met z’n voorspelling de ideale lijn te pakken had!

Enthousiast geworden na de race en wil je de volgende Grand Prix ook kijken? Bestel dan een Viaplay TV+ of Viaplay Basis abonnement. Zo mis je niets in de race om het kampioenschap!

Meer races zien

11 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Ik zelf hoop op een glorieus een-tweetje van de rode brigade. Forza Ferrari! Het verstand zegt echter: Papaya zal wel winnen met Norris of Piastri. 

Met jouw voorspelling kun je trouwens deelnemen aan een leuke competitie met andere leden van de KPN community. We zijn al zo goed als halverwege het seizoen maar voor de gezelligheid kun je altijd nog joinen! 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • August 29, 2025

Ik heb geen Viaplay.

Ik heb F1 TV Pro, veel goedkoper en F1 is voor mij ruim voldoende.

En omdat het in Nederland is, kan je het ook op een open kanaal kijken (iedereen). Zoals vermeld.😉

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • August 29, 2025

Ik heb zelf niet zo veel met Zandvoort als race, mits er natuurlijk wat regen komt. Zelf ben ik fan van Williams, maar ik verwacht dit weekend niet heel veel van ze. Het zal wel weer een zakelijke 1-2 worden voor McLaren. Het zou mooi zijn voor de sport als Ferrari, Mercedes of Max Verstappen wat roet in het eten kan gooien! 

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 29, 2025

Het zou mooi zijn voor de sport als Ferrari, Mercedes of Max Verstappen wat roet in het eten kan gooien! 

Dit hoop ik ook! En om alvast in de stemming te komen: caravanrace op Zandvoort.

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • August 29, 2025

Het zou mooi zijn voor de sport als Ferrari, Mercedes of Max Verstappen wat roet in het eten kan gooien! 

Dit hoop ik ook! En om alvast in de stemming te komen, caravanrace op Zandvoort. 

Ik had het gezien inderdaad, schitterend! Nog mooier zou zijn als een middenveld team op het podium komt! (Ik kijk naar jullie, Sainz en Albon)  

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • August 29, 2025

(Ik kijk naar jullie, Sainz en Albon)  

Ik probeer ze te taggen, maar ze hebben hun account verwijderd. 😔

Maar ik hoop sowieso op iets meer spanning, mag zelfs achterin wat mij betreft. Colapinto vs Bearman. Strijd of the titans! Ik zeg maar wat.  

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • September 2, 2025

En, wat vonden jullie van de race? ​@RBxx heb jij het nog van dichtbij kunnen beleven?

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • September 2, 2025

@Shyrin van KPN Op zich een leuke race, beetje jammer dat die Piastri zo verschrikkelijk goed is. Dan krijg je als Red Bull zijnde 3 safety cars in je schoot geworpen, en dat die auto dan het gewoon niet kan is zonde. Heb zelden zo hard geschreeuwd op de bank voor Hadjar. 

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • September 2, 2025

Ik woon wel in de buurt ​@Shyrin van KPN , maar de activiteiten op het circuit heb ik alleen op de TV gezien. Een leuke race door een onverwachte podiumplaats voor Hadjar.
Een duur (!!) kaartje op een van de tribunes moet je al lang van te voren regelen.
Tickets aanvragen voor de laatste editie in 2026 kan tussen 28 augustus en 7 september 2025.

Alleen de activiteiten buiten het circuit kon ik bekijken. Het “Racefestival” in het centrum van Zandvoort was vier dagen druk bezocht. Donderdag t/m zondag van 17.00 tot 24.00 uur feest.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • September 2, 2025

Wel heel erg jammer dat er reclame blokken op kanaal 51 zaten.

Ik ben snel naar F1 TV Pro gegaan.

Las elders dat het ook tijdens de crash van Hammilton was (reclame blok met 2 kleine beeldjes).

Jammer dat ViaPlay het niet netjes 100% zonder reclame heeft gedaan.

En het beeld op F1 TV pro was ook veel beter en mooier.

Flitsend
Topper
Forum|alt.badge.img+8
  • Topper
  • September 2, 2025

Wel heel erg jammer dat er reclame blokken op kanaal 51 zaten.

Ik ben snel naar F1 TV Pro gegaan.

Las elders dat het ook tijdens de crash van Hammilton was (reclame blok met 2 kleine beeldjes).

Jammer dat ViaPlay het niet netjes 100% zonder reclame heeft gedaan.

En het beeld op F1 TV pro was ook veel beter en mooier.

Ik zit zelf al geruime tijd bij F1 TV Pro en dit is werkelijk in alles beter dan ViaPlay. Commentaar, kwaliteit, graphics, extra opties.