Skip to main content

In gids na indrukkken van de groene knop krijg ik alleen zwart beeld en start “kijken vanaf begin” niet op

Welk type ontvanger heb je?


Mijn ontvanger is een Arris vip 2952 v2


Heb je 'm al even herstart? Zet ‘m minimaal een halve minuut uit met de schakelaar op de achterkant.


Allemaal al gedaan ! Nu opnieuw software laden met rechtstreekse verbinding naar modem en geeft nu elke keer foutcode 301 🥴


Allemaal al gedaan ! Nu opnieuw software laden met rechtstreekse verbinding naar modem en geeft nu elke keer foutcode 301 🥴

@mario: Foutcode 300, 301, 307, 840, 841 of 845 oplossen

Je tv-ontvanger kan zijn software niet laden & daardoor niet opstarten. De oorzaak kan een probleem in ons of jouw netwerk zijn. Klik op de onderstaande link:

Aan de slag


Dag @mario. Welkom hier op het Forum. Ik lees dat je zwart beeld kreeg bij het kijken vanaf het begin en na het resetten van je tv-ontvanger tegen foutcode 301 aan loopt. Ik zie dat @Dennis Schreve je al verwijst naar het juiste stappenplan om de foutcode op te lossen. Ik lees graag of het is gelukt.


Hallo @mario. Ik zie dat ik geen reactie meer heb gekregen. Ik ben wel benieuwd hoe het nu is. Heb je het probleem op kunnen lossen met behulp van het stappenplan? Als ik nog iets voor je kan doen dan lees ik dat graag.


Nee heb software met kabel geüpload en daarna weer geprobeerd op te starten met de draadloze verbinding maar dat lukt nog steeds niet  


  • Het lijkt sowieso of de internet verbinding helemaal slechter is geworden. Overweeg dan maar om naar glasvezel te gaan denk ik

Hallo @mario. Jammer dat het resetten van je tv-ontvanger het probleem niet heeft opgelost. Uit je bericht maak ik op dat je een Draadloze Verbindingsset gebruikt. Als je de tv-ontvanger rechtstreeks met een kabel aansluit op je modem, werkt alles dan wel naar behoren? Als dit wel werkt, kun je dan laten weten welke verbindingsset je hebt? En kun je dan dit stappenplan om storingen met je Draadloze Verbindingsset op te lossen doorlopen? 

Je geeft verder aan dat je internetverbinding slechter is geworden. Kun je dat verder toelichten? Ervaar je zowel via WiFi als bekabeld problemen? En wat werkt er niet goed? Valt de verbinding weg, is het signaal niet voldoende of is de verbinding langzaam? Ik lees het graag. 


  • Het lijkt sowieso of de internet verbinding helemaal slechter is geworden. Overweeg dan maar om naar glasvezel te gaan denk ik

@mario heb je glasvezel op jou adres:thinking:


Hallo Dennis,

 

Is wel glasvezel in mij appartement maar KPN bied het niet aan bij mij. Moet ik overstappen naar Caiway 


Hallo @mario. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik hoop dat dit betekent dat het probleem is opgelost. Als je nog wel ergens hulp bij nodig hebt, lees ik het graag.


Reageer